Voi miten hurmaava ja miten surullinen loppu
Söpöysvaroitus
18
414
Vastaukset
- Onhan-se-menetys
Nytkö lesken hoitokoira heitti niin sanotusti hihnan nurkkaan?
No ei tuo kuvassa oleva koira kyllä ole kaukaista sukuakaan bernharttilaiselle, jota leski on kertonut kusettavansa.
Onhan-se
Hoitokoira voi hyvin.
Kuvassa on edesmennyt poliisikoira Ärri.
Loukkaantui harjoituksissa ja jouduttiin lopettamaan.- oscarsson
2lesken kirjoitti:
Onhan-se
Hoitokoira voi hyvin.
Kuvassa on edesmennyt poliisikoira Ärri.
Loukkaantui harjoituksissa ja jouduttiin lopettamaan.Ei ole Ärriä nähnytkään tuo koira.
oscarsson kirjoitti:
Ei ole Ärriä nähnytkään tuo koira.
osca
Sikäli mikäli uskomme poliisin antamia tietoja, Ärri on kuvassa.
- rajatila
Minä olen kuullut
Täällä on tapahtunut outoja
On tavattu mykkiä miehiä
Kummallisilla asioilla
Kaukaa on tullut eläimiä
Joita ei pitäisi olla
Siellä kaukana ei enää
Voi kuulemma hengittää
Jostakin syystä tänään
Tuntuu pahemmalta kuin eilen
Ja eilen tuntui pahemmalta
Kuin toissapäivänä
Varmasta on tullut epävarmaa
Vieras on pysynyt vieraana
Pelottaa tietää ettei tiedä
Kuin aikansa vähyyden
Kaiken aikaa täällä ollaan
Seisottu tyhjän päällä
Nyt seisotaan edes jossakin
Nyt seisotaan rajalla
Ei täällä ollutkaan kallioita
Joille voisi rakentaa
Ainoat sanat jotka kuulen
'auttakaa minua' - siilenämää2
Surua maailmasta löytyy kun lähtee etsimään. Ilonpilkahduksia paremminkin voisi etsiä tähän harmauteen esimerkiksi avaamalla verhot.
- söpö.koira.kuvassa
Aivan, siilenämää2.
Olen opettelemassa myös sytyttämään kynttilöitä muutoinkin kuin iltahämärässä. Elävä liekki kiinnittää katseen ja ajatukset. - siilenämää2
söpö.koira.kuvassa kirjoitti:
Aivan, siilenämää2.
Olen opettelemassa myös sytyttämään kynttilöitä muutoinkin kuin iltahämärässä. Elävä liekki kiinnittää katseen ja ajatukset.Totta. Mikä onkaan kivempaa kuin takan tai nuotionkin tuleen tuijottelu.
- pirremiinapas
Eläin lapset, kuin ihmistenkin ovat hurmaavia, niin on tuokin kuvassa oleva - en tiedä mikä tuosta tulisi isona, näyttää pään muodosta päätellen stifiltä tai rotikalta ...ja silloin lopputulos ei ehkä olisikaan kovin herttainen..
- pirremiinapas
ai niin, mikä se lopputulos oli kuvan pennun kohdalla?
pirremiinapas kirjoitti:
ai niin, mikä se lopputulos oli kuvan pennun kohdalla?
pirre
Kyseessä oli poliisikoira Ärri, joka loukkaantui harjoituksissa niin pahoin, että jouduttiin maanantaina lopettamaan.- hurtikas
Koira oli kylläkin jo vuoden ikäinen, ei tuollainen kuvan pentu. Epämääräinen aloitus, miksi et laittanut linkkiä uutiseen.
hurtikas kirjoitti:
Koira oli kylläkin jo vuoden ikäinen, ei tuollainen kuvan pentu. Epämääräinen aloitus, miksi et laittanut linkkiä uutiseen.
hurti
Katsoppa kuvaa uusiksi.- siilenämää2
2lesken kirjoitti:
hurti
Katsoppa kuvaa uusiksi.Aika erikoinen yhdistelmä söpöysvaroitus ja noinkin traaginen loppu. Koirilla on erikoishaasteet työssään ja niihin kuuluu myös loukkaantuminen tehtäviä suorittaessa.
siilenämää2 kirjoitti:
Aika erikoinen yhdistelmä söpöysvaroitus ja noinkin traaginen loppu. Koirilla on erikoishaasteet työssään ja niihin kuuluu myös loukkaantuminen tehtäviä suorittaessa.
Koira loukkasi harjoituksissa jalkansa. Ei työssä.
- Siilenämää2
2lesken kirjoitti:
Koira loukkasi harjoituksissa jalkansa. Ei työssä.
Harjoitus on valmistautumista ja kouluttautumista työhön, sama asia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806