Pääasiassa Norjassa järjestettävään Trident Juncture 2018 -harjoitukseen osallistuu loka-marraskuussa yli 40 000 sotilasta 31 jäsen- ja kumppanimaasta.
Suomi osallistuu Naton harjoitukseen
8
186
Vastaukset
Hieno hommahan tuo on, että sotilastekniikkaa harjoitellaan siellä mistä tietotaitoa on saatavilla.
Omakin puolustusosaaminen paranee kun kokemusala laajenee.- moloktroll
Laatikon henki sanoi:Kaikki on Cia.n ja Naton syytä
- AAMENjaPISTE
On hyvä muistaa lauseet, "ja he takovat miekkansa työkaluiksi puutarhaansa varten eivätkä he enää opttele sotimaan". Eikä missään minun pyhällä maallani tehdä pahaa, eikä aiheuteta vahinkoa. Siinä hieman alkua rauhaan kaikkialla.
- Lns
Tuo aika koittaa kuitenkin vasta, kun tämä maailma on pyyhitty pahuudesta puhtaaksi.
- Kznznzn
NATO vahvistaa turvallisuutta ja kansainvälistä asemaa. Me kuulumme muiden Länsimaiden kanssa samat arvot omaavan kerhoon, häirikkövaltiot kuriin
- LäntinenArvomaailma
USA kun kyykkää banaanivaltioksi isottelemasta, Länsi alkaa olla arvojensa mukainen. Hyvä!
- MuutamaHuomio
Se on hyvä asia, että Suomi voi harjoitella maanpuolustusta myös kumppanimaiden kanssa.
"Suomalaiset Hornet-lentäjät mukana Yhdysvaltain johtamassa harjoituksessa Alaskan yllä – "Kehittyäkseen on harjoiteltava parhaiden kanssa""
https://yle.fi/uutiset/3-10450915
Piakkoin alkava Northern Coasts 18 -harjoitus on niin ikään monikansallinen ja kytkeytyy T-J 18 -harjoitukseen.
https://puolustusvoimat.fi/tapahtumat/2018-10-25/northern-coasts-18- - Zkbznznzndn
Onneksi ollaan mukana muiden Länsimaisen kanssa, yhteinen puolustus on paras ratkaisu r...än uhkaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa962738En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101764
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3791648Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191247
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039