Olipas ollut "yrittäjä" ärhäkkänä poistattamaan keskustelun, jossa ihmeteltiin pakettipalvelujen romahdusta matkahuollolla. Oliko väärin ihmetellä sitä, miksi ei voi maksaa kortilla? Tai onko väärin ihmetellä mihin häviää paketteja? Ylläpito voisi tähän vastata tässä suoraan tai sitten itse yrittäjä, eikä vain poistattaa viestejä. Pitäisiköhän korjata jotain asioita toiminnassa, niin ei tulisi sanomisia? Miten olette aikonut estää ihmisiä keskustelemasta keskenänne tästä paikasta? Juuri tänään kuulin S-marketissa miehen kiroilevan kaikille vastaantuleville matkahuollon toimintaa, kun häneltä on paketti hävitetty.
Kun viestit häviävät täältä, on pakko epäillä sen koiran älähtävän, johon kalikka osuu.
Kyllä vanhan Itkosen aikaan sentään toimi palvelu huoltoasemalla.
Matkahuollon paketti palvelut
3
554
Vastaukset
- rehelliine
Nuorempi Itkonen nyt puikoissa.
- Luotettavaa_autokauppaa
Yrityksen vastuuhenkilö on kyllä rekisteritietojen mukaan eri niminen. Miten sitten lie todellisuudessa. Vaan näkyy olevan yritys perustettukin vasta heinäkuussa 2018. Sitä auton ja muun myyntiähän on ollut jo vuosia, joten vissiin sama firma uusilla nimillä ja tiedoilla. Erikoista...
Enpä taida tuolta ostaa niitä hyviä "suomessa kehitettyjä" kiinalaisia renkaita, vaikka kuin kehutaan. Enkä kyllä ostaisi käytettyä autoakaan, mutta jokainenhan saa itse ostaa mitä haluaa. - Jepsffffffh
Verokikkailua ja toisten mustamaalamista. Näillä yritys nousuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712