Hei. Veljeni kuoli oudoissa olosuhteissa, ruumiinavauksen jälkeen kuolema todettiin tapaturmaksi, mutta minä en usko siihen, luulen että kyseessä on kosto. Osaako joku sanoa mitä tarkoittaa jos virtsasta löytyy etanolia mutta todetaan että ei löydy alkoholia, tramadolia löytyi virtsasta 8,6mg/l, mitä tuo tarkoittaa? Onko tappava annos tai jos on annettu raakaa etanolia ja on itse ottanut tramadolia tietämättään että on annettu myös etanolia jälkeenpäin niin voiko kyseessä olla harkittu myrkytys?
Kiitos vastanneille jo näin etukäteen.
veljen kuolema mysteeri
avutonsisko
0
80
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774