Eli siis kun ensimmäisen kerran käynnistin tamagotchini niin laitoin vain patterit sisään ja se käynnistyi. Mutta nyt kun parin viikon päästä yritän käynnistää niin mitään ei tapahdu! Vaikka olen vaihtanut patteritkin! Onko tamagotchini nyt sitten rikki ....
Apuja kaipaan!
Miksi tamagotchi mix ei käynnisty!
4
470
Vastaukset
- klfdklsfkkjfkjlfs
Pura se ja katso onko siellä pullistuneita kondensaattoreita tai konkkia jotka on paskantaneet sisuksensa piirilevylle...
- Aaaaaaaappppuuuuuaaa
En varmaan Pura kun en osaa
- Aaaaaaaappppuuuuuaaa
Ja mitä purkamisen jälkeen sitten tekisin?
- sdfjskdkjdklf
Purettuna tarkastat laitteen kunnon, esim. näppäinten kontaktipintojen hapettumat voivat estää sitä toimimasta, mikäli piirilevyllä on elektrolyyttikondensaattoreita, niissä saattaa joskus esiintyä vikoja että on pullistunut tai vuotanut sisälmykset piirilevyllä. Kondensaattorin neste on syövyttävää ja tuhoaa piirilevyn jolloin laite lakkaa toimimasta.
Kondensaattorin ja muutkin elektroniset komponentit voi vaihtaa jos juotoskolvi pysyy kädessä.
Myönnettäköön että tamagotchi ei ole minulle tuttu vekotin, en ole sellaista omistanut edes silloin 90-luvulla kun ne taisi olla muodissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722