Se kusipää, joka ajoi minun postilaatikkoani päin punaisella Corollalla Kirkkokadun ja Arontien risteyksessä voisi astua esiin, jotta voi suoristaa tuon postilaatikonpidikkeen ja ostaa uuden postilaatikon!
Postilaatikko
Olen_vihainen
6
552
Vastaukset
- Postintuopate
Ööö...kui varte sul o postiloota Arontien ja Kirkkokadun risteyksessä. Eihän siinä oo taloakaan muuta ku Kiertotiellä. Viä lootan romus muualle.
- Hihihio
Ei siin vissiin sit enää ookkaa ku joku ajo sen yli 😂😂😂
- PäinLootaaMeniSusSiunaa
Evvoinu pysätä ku olin niin pöhnäsä. Tuun korvaan jahka selviän.
- Ela-sie-valita
Nooh mut en tie et onks sit parempi se ku Tervasmäes joku räjäytti glitteripommin jonku postilaatikkoon
- Lastipootikko
Tervasmäen suunta on muutenkin kuin Nakkilan Rööperi, eli ei ihme, että siellä vähän jotain postilaatikoita pommitetaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764