Huh huh..olen kahtonu suomen Idols kisaa ja en tiiä missä mättää.. onko suomenmaan laulutaitoiset ihmiset jossain maan alla..??
Idolsin taso?
10
468
Vastaukset
- RitaL
Ja siks että tuo Annii Hautamäki sössötyksineen pilaa kaiken minkä voi pilata..
- voittaakohan
Patrikilla on ihana ääni.
- ensivuosivälivuosi
Mutta on niin jännittyny, että itseäkin alkaa jännittää. Paljon pitää vielä tehdä töitä, että esityksestä voi katsojakin nauttia. Jere taas on ku vanha tekijä. En tiedä miksi nämä tämän vuoden naiset ei sykähdytä millään tavalla.
- Jeppe.Jappe
Ainoa joka osaa edes vähä laulaa on se tummatukkainen mimmi. Anni Hautala taas kerran pilaa koko ohjelman, se tosi se.
- Kokkonen32
Miksaus ihan päin persettä kukaan ei laulanut uusimassa jaksossa hyvin!
- Eijatkoon
Voidaan lopettaa koko ohjelma. Ei mitään annettavaa, vain vinkuleluja
- Ggfybhjhfr
Patrik on parsa näistä.
- puolihörhö
Suvakki neiti Nikulan liimaletti, hyi saatana.
- Ihanpeestä
Sara tippui! Iso vääryys. Ne kaks jotka ekana ilmoitettiin jatkoon, olivat kaks kisan huonointa!!!
- Eijatkoon
Ihan jokainen saa tippua. Jos nuo pääsevät levyyttämään niin silloin jatkuu vinkuminen ja hokeminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717