Huh huh..olen kahtonu suomen Idols kisaa ja en tiiä missä mättää.. onko suomenmaan laulutaitoiset ihmiset jossain maan alla..??
Idolsin taso?
10
484
Vastaukset
- RitaL
Ja siks että tuo Annii Hautamäki sössötyksineen pilaa kaiken minkä voi pilata..
- voittaakohan
Patrikilla on ihana ääni.
- ensivuosivälivuosi
Mutta on niin jännittyny, että itseäkin alkaa jännittää. Paljon pitää vielä tehdä töitä, että esityksestä voi katsojakin nauttia. Jere taas on ku vanha tekijä. En tiedä miksi nämä tämän vuoden naiset ei sykähdytä millään tavalla.
- Jeppe.Jappe
Ainoa joka osaa edes vähä laulaa on se tummatukkainen mimmi. Anni Hautala taas kerran pilaa koko ohjelman, se tosi se.
- Kokkonen32
Miksaus ihan päin persettä kukaan ei laulanut uusimassa jaksossa hyvin!
- Eijatkoon
Voidaan lopettaa koko ohjelma. Ei mitään annettavaa, vain vinkuleluja
- Ggfybhjhfr
Patrik on parsa näistä.
- puolihörhö
Suvakki neiti Nikulan liimaletti, hyi saatana.
- Ihanpeestä
Sara tippui! Iso vääryys. Ne kaks jotka ekana ilmoitettiin jatkoon, olivat kaks kisan huonointa!!!
- Eijatkoon
Ihan jokainen saa tippua. Jos nuo pääsevät levyyttämään niin silloin jatkuu vinkuminen ja hokeminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764