PERJANTAI aamua. 91118

Naiselle hyvää huomenta! 🤗 Halaus .....

7

178

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • robottiherätyshöpötys

hmm jos olisikin sellainen kelloradio joka alkaisi lukemaan robotti-äänellä ikävä palstan juttuja herätyksenä, samankaltainen kuin joku kelloradio joka herättää jollain radiokanavalla juontajien höpötyksillä.

• kammottavuuksiatrolleja

Kelloradio alkaisi aamutuimaan huutelemaan kaikkia kammottavuuksia trollituksia aamunavaukseksi kuten=

-Kävin tänään KAKSI KERTAA kakalla joskus käyn jopa NELJÄ KERTAA kakalla

-Mitä jos huomaan käytöksesi....olevan vain, nuorassa valvotutsin talutetun apinan. en kyllä empää lähe haninatsa kyseleen...

- pitäisköhän vahata pallit pitkästä aikaa oikein kiiltäviksi ja pehmeiksi

JNEJNEJNE

-->Herätyskelloradio sitten murskaksi vain vasaralla äkkiä

• roboäänilukeehöpöjä

Ja jos juontajien ääni kyllästyttää niin voi määrittää eri radiokanavan..... olisi kyllä melkoinen jos robottiääni alkaisi lukemaan kirjoituksia palstalta aamun iloksi :D

• äläyskiradioonsiis

Tuli mieleen eräs juttu näisä biologisista tunnisteista kun juttelimme erään kaverin kanssa kun eurofighter-lentokoneissa on jo testattu sellaista järjestelmää joka tunnistaa lentäjän äänestä... mutta tuollainen biometrinen ei tule toimimaan vielä vuosikymmeniin kunnolla, teinkin tuollaista ohjelmakoodia itsekin kokeillessa... jotenkin toimii radionkin välityksellä mutta aika epäluotettavasti.

Olisi ikävä jos antaisi vahingossa vaikka yskähtäen käskyn lentokoneelle: laukaistaan kaikki ohjukset nyt heti!

• Pikkukukkaelluhallo

Kuokka..🐥🐤🐣🌻🌅
      Moiiiii...aamuja..heräsin....
      Vietä oikein oikein ihana päivä...
      Oo häpi...tsau beibi...☀️🐇🐰💌

• nnnnainennn

Hyvää Nenäpäivän iltaa :)

• Vai niin ... kiitos :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      72
      2467
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      109
      1166
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1094
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe