Jotain kaunista

evita-ei.kirj

14

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oli kaunista, kiitos.

• Haulikolla
      • Tämä oli parempaa

• oli-kaunista

Kiitos, evita.

• Valkeudeksi

Vain kaikille hyväksi Raamatun UT mukainen ja perustuva Kristillisyys toisi VALOA pimeyteen. Jossa koko ihmiskunta kaikkine eri puolueineen ja ns.krist. kuntineen, tuomiokseen elää,

Vaihtoehtoja VAIN kaksi, ne, joko HYVÄKSI tai PAHAKSI vaihtoehtdot.

Sitä HYVÄKSI puolta on vain ja ainostaan Raamatun UT opetusten ohjeiden ja kehoitusten mukainen ja perustuva.

Kaikki muu ja mulla tavalla eläminen ja toimiminen sitä PAHAKSI / tuomioksi puolesta elämistä ja toimimista, Siinä kun "piru" vie, vetää, johtaa ja hallitsee, ja siksi PAHA perii!!

• Hyvä. Kristillisyydessä on niin paljon pahuutta ja valhetta. Kaipaamme VALOA:

• Herätykseksi
        torre12 kirjoitti:

Hyvä. Kristillisyydessä on niin paljon pahuutta ja valhetta. Kaipaamme VALOA:

Ei ole Kristillisyydenssä mitään pahaa. Vain krist. uksonnollisuudessa ja uskonnossa sitä on. Jota, VAIN uksontoa, demokratiakin on. Ei ole Totuuteen perustuvaa, eikä silloin Laillisen / Luvallisen Oikeuden mukaista, vaan sen vastaista. Siinä kun "piru" se kaiken valheellisuuden, vääryyden ja pahuuden isä, petollisesti omiensa, sille uskollisten kautta vie, vetää, johtaa ja hallitsee, ja PAHA perii.

• Herätykseksi kirjoitti:

Ei ole Kristillisyydenssä mitään pahaa. Vain krist. uksonnollisuudessa ja uskonnossa sitä on. Jota, VAIN uksontoa, demokratiakin on. Ei ole Totuuteen perustuvaa, eikä silloin Laillisen / Luvallisen Oikeuden mukaista, vaan sen vastaista. Siinä kun "piru" se kaiken valheellisuuden, vääryyden ja pahuuden isä, petollisesti omiensa, sille uskollisten kautta vie, vetää, johtaa ja hallitsee, ja PAHA perii.

No jos ei kristinuskoa olisi ollut, niin kaikki olisi ollut paremmin. Edes Jeesus ei ollut kristitty.

• Herätykseksi
        torre12 kirjoitti:

No jos ei kristinuskoa olisi ollut, niin kaikki olisi ollut paremmin. Edes Jeesus ei ollut kristitty.

Kristus Jeesus on tämän UUDEN liiton / testamentin, = Jumalan ARMON aikauden imiskunnalle ansainut. Jos ei olisi ansainnut, ei olisi enää koko ihmiskuntaa. Olisi vain se ikuisen kadotuksen puoli. Jossa ihisten sielut hirveissä tukissaan jatkaisi loputonta elämistään, sinne tuomitun saatanan kanssa.

Eli Jeesus oli Raamatun UT mukaisen Krist. uskon / Kristillisyyden perustaja. Ei uskonnollisuuden, eikä uskontojen. Ne on sielunvihollisen (saatanan) tuotoksia, yllä ja vallassaan pitämiä.Se kun on niiden, joissa PAHA perii, ns. "takapiru".

• evita-ei.kirj

Kiitos. Upeaa, pidin. Sopi hyvin ielenmaisemaani.

• evita-ei.kirj

Voihan tähän osioon laittaa muutakin mielestään kaunista kuin musiikkia.
      Vaikka jokin ajatus siitä mikä on kauneinta maailmassa.

• Kaunista oli aloittajan linkistä tullut musiikki, kiitos.

• Miettisen.valinta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      65
      2339
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1734
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1574
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1555
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      15
      1518
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1377
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1131
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1074
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      999
    Aihe