Mahtaako kukaan arvata mitä tämä mahdollisesti tulevaisuudessa kantaväestöllömme merkitsee?
Nimittäin eräs maahamme pakolaisina muuttanut uskonnollinen ihmisryhmä ja sen ryhmän miehet haluavat kiihkeästi tehdä lapsia, vaikka eivät isän hommista muuten niin välittäisikään. Pääasia on vain tehdä niitä mukuloita mahdollisimman paljon.
Pääkaupunkiseutumme on muuttunut radikaalisti viimeisen 15 vuoden aikana.
'Katukuva' mm. Itä-Helsingissä alkaa erehdyttävästi muistuttaa jonkun paljon eteläisemmän maan katukuvaa. Me suomalaiset olemme pian vain turisteja omassa maassamme?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/2745053a-85bf-445d-8d83-ed3fbd5970cd_u0.shtml
Yhä harvempi suomalaismies haluaa isäksi.
5
130
Vastaukset
- evoluutiohyppäyspelastaa
Pitää vain odottaa, että meissä tapahtuu evoluutiohyppäys sillä tavalla, että parittelu alkaa kiinnostamaan aivan toisella tavalla. Miehet haluavat vaikka naisten polkupyörää ja naisten antautuvat kaikelle mikä liikkuu.
Ja toivoa sitä, että asiaa tarvitse odottaa 10 miljoonaa vuotta. Maapallo ei pysy kuosissaan niin kauan.
Varovasti voisi vaikka rukoilla satuolentoja että näin tapahtuisi.- hsaptyp
Omituista höpinää sinulla??????????????? Evoluutio ei toimi ainakaan ihmisen kohdalla. Tuhoaa kotimaapallonsa ja hamuaa uutta tyhjästä avaruudesta. Äly hoi älä jätä. Jumala antoi ja ihminen hylkäsi.
- Näin.se.on
Jumalat on ihmisen keksimiä. Sen todistaa jo Raamatun sadut.
Raamatun satujumala käski lisääntyä ja täyttää maa. Sen tietää mitä siitä olisi seurannut, jos se olisi totetunut. Ihminen olisi jo aikaa sitten kuollut sukupuuttoon. - pyhpyh29387492834
Näin.se.on kirjoitti:
Jumalat on ihmisen keksimiä. Sen todistaa jo Raamatun sadut.
Raamatun satujumala käski lisääntyä ja täyttää maa. Sen tietää mitä siitä olisi seurannut, jos se olisi totetunut. Ihminen olisi jo aikaa sitten kuollut sukupuuttoon.Valheesi ei hetkauta.
- hälyytyskello
Eräs äiti oli sairaalassa synnyttämässä ja siellä oli neljä suomalaista äitiä ja kaksitoista maahanmuuttajaa.
Arvaa aikooko hän mennä sinne uudestaan?
En haluaisi olla isänä jonka lapset kasvaisivat sellaisessa Suomessa jossa heidän ikäisensä valtaväestö on tullut muualta .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816