Moi
olen kolmekymppinen nainen Uudenmaan alueelta ja haluaisin saada uusia ystäviä elämääni. En etsi seurustelukumppania eli toivon yhteydenottoja vain naisilta.
Harrastan ulkoilua, sarjojen ja leffojen katselua, meditointia, kotona treenailua ja ruoanlaittoa. Muita kiinnostuksen kohteita ovat musiikki, puutarhurointi, museot, erilaiset tapahtumat ja matkustelu (lähialueilla). Kaipaisin erityisesti kaveria luontopolulle mukaan kävelylle tai sitten voidaan kierrellä vaikka kirppareita, kahvitella tai käydä joskus baareilemassa. Jatkuvaa biletystä en kuitenkaan kaipaa vaan tällä hetkellä kiinnostaa enemmän oma terveys ja hyvinvointi.
Ikähaarukka voisi olla vaikkapa 29 - 39 mutta ei tuokaan mikään tarkka ole, pääasia, että jutut käy yksiin ja ollaan samalla taajuudella. :) Tulen hyvin toimeen myös nuorempienkin ihmisten kanssa. Olethan uudenmaan alueelta niin livenä treffaaminen onnistuu helposti, aluksi voidaan kuitenkin kirjoitella sähköpostia.
postia saa laittaa tänne :) chocolatesunny4 (miukumauku) gmail piste com
Uusia kirjekavereita ja ystäviä
uusiaystäviäääää
3
207
Vastaukset
- Anonyymi
Toivoisin että saisin postia kun ei ole vastauksia tullut kuin muutama.
- Anonyymi
Saa kirjoittaa edelleen, kiitos.
- Anonyymi
Moi,
vieläkö kaipaat vastauksia? Mikä niissä muutamassa vastauksessa oli vikana?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764