Eikö ihmiset osaa käyttää niitä auton kaukovaloja kunnolla joko tullaan syliin pitkät päällä tai ajetaan perseessä kiinni että varmasti häikii
Pitkien käyttö
7
537
Vastaukset
- Heihaloooo
Miksi et aja edes 70 kmt ja on 80 lupa ajaa.
- Skipiduveinaa
Se on aivan sama onko 80 vai 160 vauhtia niin vastaan tullaan silti pitkät päällä
- pitkät_sille
Oon taas huomannut sellasen että pitkiltä vaihdetaan lyhkäsille välillä ihan liian aikaisin. Mm viimeksi oli n 3km:n suora ja vastaantulija vaihtoi lyhkäsille heti suoran päässä. Mun oli siinä vähän noloo ajella reilu kilometri vielä pitkillä.
- kauvvattalainen
Mää ajan aina pitkillä Tulkkilassa. Oon ittekin aika pitkä.
- Tyhjäkylä
Tulkkilassahan voikin pitkillä ajaa kun ei siellä kukaan muu ikinä liiku.
- kalsari
Mää vaihdoin justiin pitkät. Pakko kun tuli kylmä.
- Pitkätvalothäikii
Olen myös huomanut, että vaihdetaan lyhyisiin liian aikaisin. Autossani "älyvalot" ja kun ne päällä ajelee niin valoja vilkutellaan jatkuvasti. Kiva huomauttaa asiasta laittamalla pitkät päälle. Luulen kuitenkin, etä autonvalmistaja on aika hyvällä asiantuntemuksella homman tehnyt. Ei tarvii vaihtaa lyhyille puoli kilsaa ennen kohtaamista:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764