Mutta hyvää iltaa naiselle! 🤗 Halaus .....
Ikävä on sinua Neiti
7
178
Vastaukset
- Lukutoukankuori
Olen lukenut tuon kirjan Okalinnut. Koskettava! Oli pitkän aikaa surullinen olo tarinasta.
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka....🌠💫
Kiva päivä...
Kaikkea jännää...
Muuten haikeeta...vaik ykx kävi...
Paljon pohdintaa....
Kivaa iltaa sulle...💌🐇🐰😂- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...halit...
Botti on taas kiusannut...😀☺️☀️👍
Ei saa mitään järkevää.. - Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Ei Botista tiedä...
Haluaa välii et pitää..sitä ..et tätä...
Voi tietenkin ..kun virta alkaa loppuu..sit puhelin .kaikkea..☀️😀
Neidille hyvää yötä ja kauniita unia 😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989