Web käyttö sujuvaa ( ei pelikäyttöön) hakusessa n 200€ luuri P Smarttiakin katellu muita vaihtoehtoja ei taida ollla
Onko Nokia 6.1 (2018)
18
385
Vastaukset
- Hyvinpelaa
On ainakin minulla sujuvaa.
- selein
Mukana tuleva Crome on hidas kuin taivas koska juoruaa kaikkea tietoa (camera/mic) reaaliajassa Googlelle ja NSA:lle. Kun laittaa hyvän selaimen esimerkiksi Firefox Foxus puhelin sujuvoituu kerrasta. Myös omat datat jäävät silloin laitteeseen ja juoruilu loppuu. Akkukin alkaa kestämään.
- toimivaselain
Toi firefoxus kuulemma jumittaa puhelinta eli se siitä. Onhan Adblock free. Olen käyttäny ainakin 10 v Chrome enkä saa edes joulukorttia Nasalta. Kun on rehellinen kansalainen ei tartte pelätä, älypuhelin toimii paremmin kun antaa oikeuksia, itellä aina paikannus, data jne päällä hätäpäivää. Jokainen tekee kuten parhaammaksi kokee.
- Foxusruels
toimivaselain kirjoitti:
Toi firefoxus kuulemma jumittaa puhelinta eli se siitä. Onhan Adblock free. Olen käyttäny ainakin 10 v Chrome enkä saa edes joulukorttia Nasalta. Kun on rehellinen kansalainen ei tartte pelätä, älypuhelin toimii paremmin kun antaa oikeuksia, itellä aina paikannus, data jne päällä hätäpäivää. Jokainen tekee kuten parhaammaksi kokee.
Ei jumita mihinkään. Olen sitä pari vuotta käyttänyt kolmessa eri kännykässä. Kaikista puhelimista ihan ensimmäisenä kaikki Cromet, Gmailit yms. mäkeen, ja tilalle luottosovellukset.
- Noksukäytössä
Foxusruels kirjoitti:
Ei jumita mihinkään. Olen sitä pari vuotta käyttänyt kolmessa eri kännykässä. Kaikista puhelimista ihan ensimmäisenä kaikki Cromet, Gmailit yms. mäkeen, ja tilalle luottosovellukset.
Kyllä jumittaa kun taas Chrome toimii nopsaan.
- korvienväliongelma
Noksukäytössä kirjoitti:
Kyllä jumittaa kun taas Chrome toimii nopsaan.
Siellä päin vaikuttaisi käyttäjä jumittavan.
- Tuossanoin
Nokia 6.1
https://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/NOK61BK/nokia-6-2018-alypuhelin-musta-kupari
Tehokas hintaisekseen
Päivitystuki hintaluokkansa parhaimistoa
- Sinertävä näyttö
- Yleisessä laadussa on parantamisen varaa, Nokia halvemmissa malleissa on ollut turhan paljon bugeja ja muita ongelmia.
Huawei-P-Smart
https://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/HUAPSMARTBK/huawei-p-smart-alypuhelin-musta
Kirkas näyttö
Riittävä suorituskyky
- Heikko satelliittipaikannus
- Heikko akunkesto
Iphone SE
https://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/APPIPSE32RG/iphone-se-32-gb-ruusukulta
Päivitystuki hintaluokkansa parhaimmistoa
Todennäköisesti hintaluokkansa tehokkain laite
Premium tason runko ja näyttö
Tietoturva
- Pienikokoinen
- Akunkesto erityisesti kylmässä
- Poistuva malli- sixa
"
- Heikko satelliittipaikannus" ? P Smart mihin vaikuttaa?
-iPhone ei sovellu webin selailuun liian pieni
- Nokian näyttö arveluttaa jos sininen vain osalla? - Tuossanoin
sixa kirjoitti:
"
- Nokian näyttö arveluttaa jos sininen vain osalla?"- Heikko satelliittipaikannus" ? P Smart mihin vaikuttaa? "
Laite ei sovellu kunnolla tiettyjen paikannusta tarvitsevien sovellusten käyttämiseen, esim. Sport Tracker ja pokemon Go. Paikannus kyllä toimii, mutta se on hidas ja epätarkka, mikä hankaloittaa esimerkiksi navigointia.
"-iPhone ei sovellu webin selailuun liian pieni"
Laite soveltuu mainiosti netin selaamiseen pienestä näytöstä huolimatta. Koko on puhtaasti makukysymys, toiset pitävät pienemmistä laitteista ja toiset suuremmista. Älä osta, jos se on mielestäsi liian pieni.
"Nokian näyttö arveluttaa jos sininen vain osalla? "
Millä perusteella väität, että ongelma koskisi vain osaa laitteista? Käsittääkseni tuo on aivan mallikohtainen ominaisuus, ei yksilövika. Sinertävä näyttö on hyvin tavallinen vika halvemmissa laitteissa, laadukkaat näytöt ovat harvinaisia tässä hintaluokassa, mikä haittaa parempaan näyttöön tottuneita.
Noissa Huawein malleissa on myös sellainen ongelma, että niistä löytyy perinteisesti paljon bloatwarea. Vaihtoehtoja on toki muitakin:
Honor 9 lite
https://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/51092CUQ/honor-9-lite-alypuhelin-32-gb-yonmusta
https://www.notebookcheck.net/Honor-9-Lite-Smartphone-Review.290342.0.html#toc-honor-9-lite-smartphone-review
Iso ja kirkas näyttö
Kohtuu hyvät kamerat
-Hidas järjestelmäpiiri, ei sovellu pelaamiseen.
-Heikko akunkesto
Samsung Galaxy J6 2018
https://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/SAMJ6BK/samsung-galaxy-j6-2018-alypuhelin-musta
https://www.notebookcheck.net/Samsung-Galaxy-J6-2018-Smartphone-Review.318106.0.html#toc-verdict
Amoled näyttö laadukkaalla väritoistolla.
Halpa
-Hidas järjestelmäpiiri, ei sovellu pelaamiseen
- Ei automaattista näytön kirkkauden säätöä - jepjoo1
sixa kirjoitti:
"
- Nokian näyttö arveluttaa jos sininen vain osalla?Jep ja Iphonessa on rajoitettu ympäristö eli rajoittaa monia asioita.
- Tuossanoin
jepjoo1 kirjoitti:
Jep ja Iphonessa on rajoitettu ympäristö eli rajoittaa monia asioita.
Kappas kummaa, osasinkin jo odottaa kommenttiasi, jonka kirjoitat jokaiseen ketjuun jossa iphone on mainittu. ; D
Tällä kertaa en kuitenkaan kysy perusteluja, sillä tiedän jo valmiiksi, että et osaa perustella väitettäsi. Samasta asiasta on turha jauhaa joka kerta. - liianpieniä
sixa kirjoitti:
"
- Nokian näyttö arveluttaa jos sininen vain osalla?Kaikki kännykät ovat web-selailuun liian pieniä. Joku 7" alkaa olla rajoilla, mutta 10" on jo käyttökelpoinen.
- Anonyymi
Toimiiko teillä 6.1n ihan oikeasti. Mulla puhelin ei kuulu eikä bluethooth toimi Samsungin kanssa. Ihan paska laite. Haluaako joku ostaa? Myyn 100€ alennuksella.
- Anonyymi
Ostaa heti kättelyssä Samsung A40 puhelimen niin saa 248 eurolla laadukkaan ja toimivan puhelimen todella hyvällä Amoled näytöllä varustettuna.
- Anonyymi
Ohjelmisto on niissä vaan kuraa. Ei ole mukava käyttää roskalla täytettyä järjestelmää ja vielä maksaa roskista!
- Anonyymi
Hommasin A40 heti kun ilmestyi, hyvä puhelin, samsung koska Nokiaa joutu odottamaan kk tolkulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hommasin A40 heti kun ilmestyi, hyvä puhelin, samsung koska Nokiaa joutu odottamaan kk tolkulla.
Nokian saa heti:)
- Anonyymi
Itse ostin Nokia 5 puhelimen heti kun tuli markkinoille pelkästään siitä syystä, että halusin tukea suomalaista yritys toimintaa. Mutta ostos oli toiminnaltaan täysin kesken eräinen paska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748