Hyde, kaipaan kommenttiasi.

Tyyppi

Kertoisitko "asiantuntijana" mistä Jokereiden tappiot johtuvat. En varmasti ole ainoa joka odottaa kommenttiasi asiaan. Tuomareiden syy?

10

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hockeyfan

Tyyppi voisi kanssa kertoa että mistä johtuu HIFK:n tappiot. Kun ovat täysin NHL-pelaajiensa varassa.

Jokerit on ottanut lukua Jypiltä, Bluesilta ja Ässiltä putkeen. Parempi että nyt tulee pohjaseuroilta turpaan kun näistä peleistä ei vielä kesälomalle pääse putoamaan kuin ainoastaan nämä pari seuraa jotka kamppailevat hengenhädässä sääliplayoff paikasta.

Jokereillakin löytyy sitä materiaalia vaikka muille jakaa. Mutta tällä hetkellä ketjujen koostumus ei ole tuotanut tulosta. Esim. Metropolitin johtama ykköskenttä on ollut aivan jäässä viime peleissä. Asenne puolella siis mättää kun taas Valtteri Filppulan, Teemu Kuusiston ja Petri Variksen asenne ei ole horjunut. Erona vaan että kukaan heistä ei pelaa ykkösessä ja vastuu on annettu surffailija Hancockille, Jantuselle sekä Metropolitille ja kun omat pakit munaa niin vastustaja rankaisee välittömästi. Samalla onni on myös täysin vastustajan puolella (Ässiä vastaan Jokerit hallitsi koko pelin mutta ei saanut maaliakaan aikaiseksi koska kiekko ei pomppinut heille. Tolppalaukauksia tuli yli 3 Ässien päätyyn).

Siitäkin huolimatta Jokerit on jo nyt pelannut ennätyksellisen hyvän runkosarjan vaikka ottaisi lukua näissä viimeisissä peleissä. 107 pojoa tässä vaiheessa kun on vielä 6 peliä jäljellä on todella paljon ja vahva saavutus.

Jokereilla on kaikenlisäksi sm-liigan tasaisin seuran sisäinen pistepörssi kun sen sisällä 8 pelaajaa on tähän mennessä ampunut yli 10 maalia. Kun vastaavasti muilla tämä luku on paljon pienempi esim. HIFK:sta vain 3 pelaajaa on tehnyt yli 10 pörsää.

• Tyyppi

...en tiedä mistä johtuu koska en seuraa Hifk:n pelejä.

• JUSPE

MITÄ TULEE SISÄISEEN PISTEPÖRSSIIN NIIN YLIVOIMAISIN JA LAAJIN ONNISTUMISEN JAKAUMA ON HPK:LLA.

• jartsa

johtunee varmaanki pitkälti siitä et jokaiselle joukkueelle tulee tappioputki jossain vaiheessa kautta koska on äärimmäisen vaikea pelata 56 matsia huipputasolla.

• Savolainen-Pysäyttäjä

Jokeripelaajille on noussut hattuun.

• BenAmy

Notkahdus johtunee siitä että Jokerit ovat pelanneet uskomattoman hyvän kauden. Ei kenelläkään voi riittää keskittyminen loputtomiin vaikka kuinka huippu-urheilijoita olisivatkin.
      Nähtäväksi jää saavatko pojat tarpeeksi lepoa ja pään tyhjäksi ennen playoff-pelejä.
      Onhan Kärpilläkin nähtävissä pienoinen notkahdus eikä Hpk:aan ole esittänyt parastansa viime aikoina.
      Mutta kyllä minuakin kiinnostaisi kuulla Hyden analyysi.

• Itse odottelin Jokereiden taantumaa. Ei ilmiö mikään ihan uusi ole, että runkosarjan lopussa kärkijoukkueille tulee notkahduksia.

Eräs tällainen tekijä voi olla joukkueiden vetämät treenit. Kauden aikana treenit ovat pitkälti palauttavia, eikä rankempia jaksoja juurikaan voida vetää ilman, että se näkyy tukkoisuutena peleissä. Uskoisin Jokereilla olleen harjoituksissa hieman kovempi jakso, jolla joukkuetta valmistetaan jo pudotuspelejä varten. Osaltaan Jokereiden harjoituksia on vaikeuttanut maajoukkuekomennukset, sillä Jokerit oli aika hajallaan.

Yksi tekijä on myös se, että erityisesti Tim Thomas torjui uskomattoman tammikuun. Ei moisella tasolla kukaan jaksa loputtomiin. Hohdokkaista otteista ollaan palattu normaaliin päiväjärjestykseen. Kyllä Jokereita on syytä varoa ja on turha kuvitella, että Jokerit jatkaisi syöksykierrettä jatkossa.

Jokereiden kompuroinnissa on se iloinen juttu, että nythän runkosarjan loppuakin saa jännittää. Itse kuulisin mielelläni näiltä jokerikannattajilta sen, että kumpi johtaa sarjaa Jokerit vai Kärpät. Minähän olin sitä mieltä, että vain pelattujen otteluiden pisteet tulisi laskea, kun jokerikannattajat oli sitä mieltä, että pelien määrä tulisi huomioida myös.

• SportFreak

Jokerit ja Kärpät on sarjan lopussa tasapisteissä. Eli johtaa.. Kumpi? Joo samaa mieltä että pelatut ottelut (määrä) ei sillä mulle oo mitään väliä. Paitsi jos ero on 5 pelii.

Thomas tosiaan oli Tamikuun pelaaja ja syystäkin.

Rosewareterille kysymys: Mistä keksit kaikki hienot tekstisi? Pelaatko ite jossain jengissä jotain lajia vai ootko joku kolumnisti kun aina tulee hyvä, asiallinen ja asiantunteva teksti.

• SportFreak kirjoitti:

Jokerit ja Kärpät on sarjan lopussa tasapisteissä. Eli johtaa.. Kumpi? Joo samaa mieltä että pelatut ottelut (määrä) ei sillä mulle oo mitään väliä. Paitsi jos ero on 5 pelii.

Thomas tosiaan oli Tamikuun pelaaja ja syystäkin.

Rosewareterille kysymys: Mistä keksit kaikki hienot tekstisi? Pelaatko ite jossain jengissä jotain lajia vai ootko joku kolumnisti kun aina tulee hyvä, asiallinen ja asiantunteva teksti.

Ja vastaus on: Kyllä se tässä nettikeskustelussa pätee se vanha sääntö, että keskustelemalla kehittyy paremmaksi keskustelijaksi. Tekstit syntyy yleensä siitä, että joku asia alkaa painamaan mieltä, joskus tulee vastattua välittömästi, toisinaan ajatus muhii muutaman päivän ennen kuin saan vastattua.

• Tube

Jokerit on ostojoukkue. Niillä ei ole pitkiä perinteitä toisin kuin muutamilla joukkueilla. Niiltä puuttuu henki

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1829
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1608
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1414
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1368
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1285
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1161
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1058
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      961
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      919
    Aihe