Oletteko käyneet Sevillassa katsomassa? Onko hankala hankkia lippuja ja minkä hintaisia ne ovat?
Härkätaistelut
kjaaranen
4
180
Vastaukset
- Elämääeläimillee
Hyi
- 10xreissua_vuodessa
Ei kuulu tähän päivään, kuten ei myöskään turkikset.
- Satunnainen_seikkailija
Mitä me olemme sanomaan, että "Ei kuulu tähän päivään.". Se kuuluu Espanjan kulttuuriin. Se on sitten eri asia, jos espanjalaiset haluavat luopua härkätaisteluista.
- Matadori.assad
Ei mitään taistelua vaan julmaa eläinten kiduttamista. Tähän asiaan pitää jokaisen ottaa jyrkkä kielteinen asenne asuipa missä tahansa. Minä sanon tämän espanjalaisillekin siellä käydessäni. Menen sitten kun ennen "taistelua" urhonkin selkään isketään piikkejä roikkumaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764