jaksanut, vaikka oikea selitys on ettei viitsinyt tehdä.
ihminen sanoo että ei kerennyt tai
8
215
Vastaukset
- näinsevaanmeneekin
Ehkä se sinulla noin......minulla kyllä ruukaa välillä ihan kiireen takia jäädä tekemättä sinä päivänä ja joutuu sitten siirtämään seuraavalle päivälle......harvat kulkuyhteydet määrittää päiväni joten niiden mukaan mentävä ja hanskat tiskiin määrätyllä kellonlyömällä, se bussi kun ei odota
- tiedetään
Ahdistuisin jos täytyis kyttäillä bussi-juna- aikatauluja joka paikkaan. Lähipiirissäni on tyyppejä, joiden jatkuva selitys on että ehdittävä bussiin, toinen kerta. Asuvat pääkaupunkiseudulla, bussit kulkee monta kertaa tunnissa eestaas, ei pitäisi selitellä typeriä.
Sanonutkin ettei mee läpi jokakertainen lusmuilu
Kyllä mä uskon, jos joku sanoo, ettei jaksa tai kerkeä,
Toisaalta kehtaan aina sanoa , jos en kehtaa (kehtaamiseni on viitsimistä).
Mitä vanhemmaksi tulee, sitä helpompi on sanoa, etten nyt kehtaa,
varsinkin nuoremmille, yritän suositella muita, jotka jaksavat ja kerkiivät.Ahdistuin kun piti mennä kahdeksaksi terkkarille. Piti panna kello soimaan jo puoli seitsemän kun olin mökillä.
Kaiken kurjuuden kukkuraksi tämä terveydenhoitaja jolle aika oli ei tullutkaan töihin, oli sairastunut. Olivat laittaneet viestin puoli kahdeksalta jota en huomannut kun ajoin autoa.
Suututti, mutta minkäs voit, eivät edes tuuraajaa saaneet.
Monesti sanon että en viitsi, laiskottaa.- vfhimsf
-- mitäsitä ihmisten huolista ja kiireistå oikeest voi tietää- nuorten mielastä aina vanhatvuorotyölaiset ovat pelkästään patalaiskoja -- vaikka olis ihmisiltä kokö kehosta kaikkinluutkin kalllon ohella tohjoksi hakattu. humalaisten huumerellujen toimesta--- parin lähiomaisenkin riehumista on joskus poliisin kanssa selvittämään joutunut -- krooninen rahapunsakin niin mittavaa että asuntonikin joskus yritetty polttaa.
Kiva kuulla, että sellaista esiintyy muillakin ihmisillä kuin minulla.
Useammin kuin kerran ole sellaisesta jäänyt kiinni.
Likat joskus kysyy, joko olen tehnyt ... (milloin mitäkin). Ja kun alan vastaamaan, että en minä vielä, kun ... Kumpikin jatkavat yhteen ääneen, että "en ole kerennyt". Sitten nauravat päälle ja alkavat kyselemään minkäslaisia kiireitä minulla on viime aikoina ollut.- Mikä_milloinkin
Minulla on elämässäni ollut erittäin harvoin kiire.
Jätän asioita tekemässä paitsi siitä syystä, etten viitsi, niin myös koska en näe niitä asioita tarpeellisiksi tehdä.
Kiire on usein itsetehostusta. Myös eläkeläiset täyttävät kalenterin syystä tai toisesta. Minulla on usein ollut ihan liikaa aikaa, ihan jo lapsesta alkaen. - En-myöhästy-silti
Se olen minä joka määrään, koska viitsin keretä, ehtiä, koska viitsin jaksaa.
Sitten kun aktivoidun, ilmoitan, että nyt, kohta, pian, huomenna, ensi viikolla.
Olen äärettömän jämpti ja tarkka esim ajan suhteen. Luotettava. Se pätee minkä lupaan.
No, kaiken kaikkiaan olen energinen ja aktiivinen tapaus. En osaa lojuakaan tekemättä jotain.
Vaikka sitten näin läppäriä kun tässä lojun.
Mutta oli vaikka miten, ihmisen elämä ei saa olla toisten määrättävänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?482110Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6902090- 1201993
- 771699
- 481678
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2391555- 311321
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201269Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171155Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381097