Olin jo ostamassa Canonin monitoimitulostinta, kun huomasin, että tuotetiedoissa lukee: "Ei suositella pienille tai keskisuurille tulostusmäärille".
Laite maksaa relilut 300 euroa ja tulostusnopeus on 27 sivua/min. Halvemmissa ja hitaammissa laitteissa tätä varoitusta ei ole.
Mitä haittaa joillekin melko hintaville tulostimille aiheutuu siitä, että sillä tulostetaan vain vähän???
Tulostin ei sovi pienille tulostusmäärille?!
3
183
Vastaukset
- huonoabisnestä
Ainakin musteruisku-ulostimissa menee paikat tukkoon, jos niitä käytetään harvakseltaan. Yleensä valmistajat tekevät tiliä väriainekaseteilla eivätkä siksi suosittele vähäistä käyttöä.
- uusi-tulostin
Itselläni on lasertulostin ja harkitsen siirtymistä musteruiskutulostimeen. Meneekö musteruiskussa helposti paikat tukkoon? Kuinka kauan voi olla tulostamatta. Joskus kauan kauan kauan aikaa sitten oli musteruisku ja sellainen mielikuva on jäänyt, että se oli aikamoista sottaamista.
- o998oo76
uusi-tulostin kirjoitti:
Itselläni on lasertulostin ja harkitsen siirtymistä musteruiskutulostimeen. Meneekö musteruiskussa helposti paikat tukkoon? Kuinka kauan voi olla tulostamatta. Joskus kauan kauan kauan aikaa sitten oli musteruisku ja sellainen mielikuva on jäänyt, että se oli aikamoista sottaamista.
Mustesuihkutulostin menee tukkoon, jos se on pitkiä aikoja käyttämättä. Välillä pitää tulostaa hieman jokaista väriä. Esimerkiksi valokuvat tulostuu (mallista kiinni) ilman roiskintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784