Hei, olen Piia 32-v. Myyn kiimaisia tyydytysvideoita kasvoilla ja puhun tuhmia. 10€ kpl.
Nyt kiihottavaa iltatekemistä.. myös kuvia.
kiimanainen4@gmail.com
Videoita sinulle illan ratoksi
24
994
Vastaukset
- kiimanainen86
Nyt kiihottavaa tekemistä illan ratoksi 😘
- kiimanainen86
Rohkeesti vaan 😘
- kiimanainen86
Kivat sulle 😍
- kiimanainen86
😘😍❤️
- kiimanainen86
😘😊😍
- kiimanainen86
Toivoisin rehellisiä yhteydenottoja, asiattomat viestit voi jättää pois..
Molemminpuolinen rehellisyys on tärkeää näissä asioissa ja sillä syntyy luottamus kaupankäyntiin..😊 Sinun kannattais ladata pieni näyte video johonkin, harva uskoo että sais rahalle vastinetta. :)
- kiimanainen86
Hyvä idea, täytyy miettiä. Toki on tullut paljon hyvää palautetta laadukkaista videoista 😊
Riski on kyllä aika pieni, mutta aina se rahansiirto on ongelma, kun ei viitsis maksaa tällasia tililtä. Jää noita jälkiä.
- kiimanainen86
Nyt ilmainen rohkea kuva minusta HUOM. minusta ei netistä kopsattu 😘
- kiimanainen86
Nyt uusia kuvia 😘
- Soolosekstari
Mitenhän tää kaupankäynti toimii jos haluaa pysyä nimettömänä. Ois kyllä kiva jos ois mukava tyty jolta vois tilata videoita tai vaikka Skypessä katsella. Voisitkohan harkita Skypeä?
- kiimanainen86
Maksun voi laittaa pikasiirtona niin ei näy nimi 😊 Laita mulle meiliä niin harkitaan Skypeä 😊
- Soolosekstari
Ois aivan superkiihottavaa. Mutta taidan olla niin nössö etten uskalla. Olisin kyllä tosiaan sillain valmis maksamaan kun teet tätä kai sillain vapaaehtoisesti. Tekis kamalasti mieli
- kiimanainen86
Rohkeasti vaa, en mä pure 😘
- kiimanainen86
😘😔😍
- Brenter
Jos pienen esittelyvideon laittaisit? Voit blurrata vaikka pimpin/tissit jos ujottaa. Ihan vain siksi että haluaisin nähdä ensin kuvanlaadun, videoiden teknisen tason ja ennenkaikkea Sinut. Katsos kun ilmaiseksikin on netissä videoita vaikka kuinka paljon, joten jotain ekstraa tuolla kympillä olisi saatava. Pystytkö tekemään jotain fetissijuttuja? Esim. videon pyydetyssä asussa tms?
- kiimanainen86
Onnistuu myös tilausvideot, laita viestiä niin sovitaan tarkemmin 😊
- kiimanainen86
Nyt kuvattu esittelyvideo 😉
- Perttisi45
kiimanainen86 kirjoitti:
Nyt kuvattu esittelyvideo 😉
Missä sen voi katsastaa? ;)
Kiinnostaisi.Miten osto onnistuu?0465238455
- Poju92
Missä videomuodossa videot on? 🤔
- Diiiibadi
Löylykauha perseessä poikittain muodossa
- Tissi86
Kiinnostais panna sua?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826