https://www.avaruus.fi/uutiset/eksoplaneetat/aurinkokunnan-naapurista-loytyi-kylma-supermaapallo.html
nyt tälläkertaa tähden ympäriltä, jota tutkittiin jo 60 luvulla ensimmäisen eksoplaneetan löytämisen toivossa,
Mitähän sitten löytyykään kun joskus JWS saadaan käyttöön.. TESS luotainhan on aloittelemassa havaintojaan, joten taas informaatio lisääntyy ja uskomukset karisevat...
Planeetoita löytyy aina vain lisää
9
136
Vastaukset
- ilkimyksen.arkkivaari
JC ainakin kääntää takkinsa ja julistaa, että Jumala luo elämää aina kun se on mahdollista ja tämä on täysin kreationismin mukaista.
(Muistattehan, että kun yhestä Etelämantereen jääjärvestä ei löytynyt elämää, JC kysyi retorisesti miksi Jumala loisi elämää vaikeapääsyiseen paikkaan, jossa siitä ei ole ihmiselle hyötyä. Kun toisesta jääjärvestä löytyi elämää, JC esitti tuon ylläkuvatun.) "Mitähän sitten löytyykään kun joskus JWS saadaan käyttöön.. TESS luotainhan on aloittelemassa havaintojaan, joten taas informaatio lisääntyy ja uskomukset karisevat..."
Näin tiede löytää yhä uusia todisteita Jumalan luomistyöstä.Mitä? Luotatko sittenkin ateistis-evolutionistiseen tieteeseen? Nyt äkkiä pesulle ja ripittäytymään!
- IlkimyksenTeologitäti
marsunkiillottaja kirjoitti:
Mitä? Luotatko sittenkin ateistis-evolutionistiseen tieteeseen? Nyt äkkiä pesulle ja ripittäytymään!
Mark5 on tyypillinen opportunisti. Kaikesta revitään irti kaikki saatava hyöty, oli se ympäristön kannalta hyvä tai paha ja kerskakulutetaan suruttomasti koska luonto on Jumalan antamaa.
Ja kun luonto on tuhottu, huudetaan apuun tiedettä, ellei jo ennen sitä huudeta suureen ääneen että miksei tiede tee mitään.
- Kirjakääröt
Hebr.11:12 Biblia (1776) Sentähden myös yhdestä, joka niin jo kuollut oli, syntyi monta, niinkuin tähtiä on taivaassa, ja niinkuin santaa meren rannassa, joka epälukuinen on. 1Moos.15:5
- Kirjakääröt
Jer.33:22 Biblia. Niinkuin ei taivaan sotaväkeä taideta lukea, eikä meren santaa mitata, juuri niin tahdon minä palveliani Davidin siemenen enentää, ja Leeviläiset, jotka minua palvelevat. Kirjoitetaan: Niin kuin. palvelijani.
- Kirjakääröt
1Moos.41:49 Ja Joseph kokosi sangen paljon jyviä, niinkuin santaa meressä, siihenasti että hän lakkasi lukemasta, sillä ne olivat epälukuiset.
- Tarpee
Pala lintuja pallata kukkia. joh 12:4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa662379En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos331755- 101604
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741565Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681387- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009