Kannattaako hakea töihin Inexin varastolle? Onko siellä mahdollista tehdä pelkkää aamu/päivävuoroa? Mitä eroa on päivittäistavara ja kuivapuolella. Kovasti negatiivista olen lukenut mutta onkohan se totta?
Inexiläinenkö
5
425
Vastaukset
- riskipiski
Jos täältä pitää asiaa kysellä, niin älä hae. Et sä sinne pääse kuitenkaan.
- Dfghjugff
Omasta kokemuksesta on jo monta vuotta, mutta kokeillaan antaa osviittaa:
- työ on tyypillisesti joko kaksivuorotyötä 6-14/14-22 tai pelkkää yötyötä. Ehkä joku vuokrafirma voi tarjota päiväkeikkaa.
- varastot on "päivittäistavara" PT ja "käyttötavara" KT. KT tarkoittaa esim vaatteita, elektroniikkaa, sisustustavaraa, yms. PT on ruokatuotteet ja esim vessapaperi, hygienia, jne. PT:ssä on erikseen tuoretuotteet (hedelmät jne) ja kuivatuotteet. Ruokapuolella työ on tietysti lämpösäädellyssä ympäristössä.
- Kannattaako, se riippuu, mitä tarvitset ja mitä vaihtoehtoja sinulla on. Jos vaihtoehtosi ovat kaupan kassa, puhelinmyyjä, portsari tms., niin helpommin se raha tuolta tulee. - Kilo-Sipoo
Onko siellä mahdollista tehdä pelkkää aamu/päivävuoroa? Ei ole mahdollisuutta, PT 3-vuoro ja KT tietääkseni 2-vuoro
Kovasti negatiivista olen lukenut mutta onkohan se totta? Pitää suurinpiirtein paikkaansa.
Kilossa meno oli vielä ok, Sipoo on syvältä, ainakin PT:n osalta.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14781318/sokinex-sipoo
Kannattaako hakea töihin Inexin varastolle? Jos on vaihtoehtoja niin älä.- Anonyymi
Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.
- Anonyymi
Suosittelen. 3 kiloa lapaseen yövuorossa tekemättä käytännössä yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745