yksi muoto tämän ajan turhuuksista. Minusta kädet ovat tekemistä varten, eivät näyttelyesine. Joskus otan manikyyrin, se tuntuu hyvältä.
Rakennekynnet ovat
3
71
Vastaukset
- nyt-en-tarvitse
Minulla oli joku vuosi sitten useinkin rakennekynnet ja ne oli hienot, mutta nyt on myös omat kynteni riittäneet tuohon hullutukseen, josta kiitos Piimaxin.
Onko se muakamas tämän ajan hullutus, niin siitä olen erimieltä, vai mistä sinun tämänajan hullutus alkaa?- nailis
Ei ainakaan minun nuoruudessani edes tiedetty mitään rakennekynsistä. Rahaakaan ei olisi ollut moiseen. Lapsuuteni kirjoissa oli Jöröjukasta, jolla oli jonkinlaiset rakennekynnet.
Ystävättärellä on rakennekynnet.
Minun on turha edes haaveilla sellaisista. Leivon ja teen paljon kaikenlaista käsilläni, kesällä möyrin puutarhassa, ei rakennekynnet ole minua varten.
Minäkin syön Piimaata, hiukseni ovat tuuheat, ainakin uskon että piimaalla on ollut vaikutusta. Kynnet tahtoo kulua niin että ei tarvitse viilailla eikä leikata useinkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?482120Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6902100- 1222011
- 791742
- 481678
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2391555- 311321
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201279Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171165Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381097