Kaikki vaan lukion pikkujouluihin työvientalolle!!! Tääl on just menos vuosisisadan pargaat bileet!!!
Pikkujouluut!
8
557
Vastaukset
- MakeDD
EBIN JUDDU MAKE :DD
- 17v-tyttö
Joo. Sanotaan nyt vaikka niin, että vähän oli liiankin kova meno. Puhelin meni hukkaan ja muistikuvia ei ole minkäänlaisia. Oksettaa ja sattuu päähän ihan hirveesti. En enää koskaan juo näin paljon.
- edbn
Et ole ainoa. Hyi hele mikä olo. En saa ees nukuttuu, ku on näin paha hedari. Itse taidan lopettaa juomisen kokonaan.
- Vittusaatanaperkele
Amatöörit
- kokeileopettaja
Kokeilu on helvetin esikartano.
- Palaute
Oli oikeesti ihan surkeet ja tylsät bileet. Minkäänlaista ohjelmaa tai tarjoilua ei tietenkään voinut olla ja meininki siellä oli muutenkin aivan kamala.
- Tylsyys
No niinpä..... Samaa mieltä!!!
- Raittius
Itse pidin kello 19-21 välisesta ajasta, mutta, sen jälkeen tunnelmaa heikensi humalaiset ihmiset ja heidän toimintansa. Miksi ei voi olla lukiobileitä, joissa kaikki ovat vain selvinpäin ja joihin olisi järjestetty hauskaa yhdessä tekemistä, pelejä ja leikkejä. Paremmin siinä tutustuttaisiin ja kaikkien muisti säilyisi. Sen lisäksi kaikki säästyisivät draamalta, jota syntyy aina kun ihmise ovat juomassa. Ehdotan, että ensivuoden pikkujouluihin otetaan teema, mikä on raittius.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764