Aikaa on kulunut paljon. Ikävöin sua paljon. Toivottavasti kohdataan pian. 😍Näin viime yönä unta meistä. Se oli ihana uni 😴. Pusuja 💋😘.
Juha kaipaan sua.
10
416
Vastaukset
- varmalempi
Miksi anonyymipalstalla kaivataan aina Juhaa tai Satua tms. Miksei vaikka Wilhelmiä, Frederikaa, Taunoa tai Uunoa.
- Juhanomajuu
Kun Juha on niin ihana. 💓
- kaipaatkoiäti
Juhanomajuu kirjoitti:
Kun Juha on niin ihana. 💓
Miksette yhdessä oo?
- Kuka-minä
Juhaa on kaivatttu jo ainakin 2004 vuodesta lähtien tällä palstalla. Joku Juha kaipaili Tarjaa. Lieneekö samat kaipailijat? Ihanan kaunis asia, jos näin...
- Juhanomajuu
Ei ole sama. Tätä Juhaa kaipaillut 2007 vuodesta.
- Juhasiko
Juhanomajuu kirjoitti:
Ei ole sama. Tätä Juhaa kaipaillut 2007 vuodesta.
Missä ja milloin tavattiin ensimmäisen kerran? Millaisissa " kemuissa"?
- hauskankammottavia
Unijuttuja ja muitakin höpötyksiä... joo gallup-tyttö sekä ohjelmoijatytöt olisivat jossain minun mökillä... sitten alkaisi jo väsyttämään, mutta tytöt haluaisivat vielä katsoa jotain elokuvaa: istumaan minun päälle sitten kun itse jo nukuttaa :D
Sitten olisi jalat puutuneina aamulla jos tytöt ovat katsoneet jotain istuessaan jalkojen päällä :D - Juu1
kiitti sitten kun nähdään...
- ehkäpäkuitenkin
Juha täs. Jos oot J pohjois-savon alueelta niin sit.
mua tuskin muut kaipais.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969