Ihan pakko tulla sanomaan tänne että juuri näillä näppäimillä tulee kuluneeksi 30 vuotta siitä kun Jeppiksen viimeistä kertaa auton peruutuspeilistä näin ja muutin Suomeen. 30 vuotta on sitten tullut vietettyä eri puolilla Suomea eikä missään, MISSÄÄN ole ruotsin kieltä tarvinnut vaikka aikoinaan Jeppiksessä koulua käydessä painotettiin että älkää ikinä kyselkö töitä suomeksi. Töitä on riittänyt eikä ketään kiinnosta oikeasti ruotsin kielen taito tai taitamattomuus täällä Suomessa. Jeppis tietty oma lukunsa. Suosittelen. Muuttakaa Suomeen!
Pakko oli tulla tänne sanomaan että
kunhan.sanoin
3
288
Vastaukset
- poispois
Ymmärrän, itse muutan tammikuun alussa Joensuuhun, Suomi kutsuu siis :-)
Ei jää ikävä tuku-diitä...- simmottis
no heva nu ruku he...
- Haistakaapaskathurrit
5 vuotta jo suomessa ja rokotukset kunnossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722