onko täällä oululaisia

viikonloppu.oulussa

onko tinderinaisia tullut sankoin joukoin ouluun entä onko linja autot täynnä yksinäisiä naisia tai naiskavereita ja onko katukuvassa yksinäisiä naisia liikenteessä ympäri suomen tullut ja kyselee missä päin seksi jengi liikkuu

10

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaappa nyt ensin välis siihen mistä itse olet kotoisin?

• poika.iisalmesta

keneltä kysyt tai odotat vastausta niin viikonloppu oulussa voi olla kuka vain niin onko nainen vai mies mistä sitäkään tietää ja toivotaan että tulee uudestaan tänne ja vastaa sinulle

• poika.iisalmesta kirjoitti:

keneltä kysyt tai odotat vastausta niin viikonloppu oulussa voi olla kuka vain niin onko nainen vai mies mistä sitäkään tietää ja toivotaan että tulee uudestaan tänne ja vastaa sinulle

Kirjoitustyylistä päätellen se olet sinä. Mutta ehkä pitää olla avarakatseisempi ja olettaa että se oli sittenkin joku muu...

• erja.vastasi
        palstalutka kirjoitti:

Kirjoitustyylistä päätellen se olet sinä. Mutta ehkä pitää olla avarakatseisempi ja olettaa että se oli sittenkin joku muu...

mitä olet ottanut olet aivan sekaisin niin ei kaikki kirjoittajat ole väliksiä tai mitä lie

• erja.vastasi kirjoitti:

mitä olet ottanut olet aivan sekaisin niin ei kaikki kirjoittajat ole väliksiä tai mitä lie

Ei kaikki, mutta kaikki kirjoittajat ei jätäkään pois välimerkkejä ja pisteitä. Suurin osa ei jätä. Saa tänne kirjoittaa, vaikkei välimerkistöä osaisikaan, mutta on vaan 100 kertaa vaikeampi lukea tekstiä jossa ei ole välimerkkejä eikä pisteitä.

• sami.ivalosta
        palstalutka kirjoitti:

Ei kaikki, mutta kaikki kirjoittajat ei jätäkään pois välimerkkejä ja pisteitä. Suurin osa ei jätä. Saa tänne kirjoittaa, vaikkei välimerkistöä osaisikaan, mutta on vaan 100 kertaa vaikeampi lukea tekstiä jossa ei ole välimerkkejä eikä pisteitä.

en minäkään osaa

• salla.42v
        palstalutka kirjoitti:

minäkään en laita välimerkkejä kun nopeasti kirjoitan kännykällä ja välillä vastailen tänne

• aino.52v
        palstalutka kirjoitti:

taidat olla vielä nuori tai teini ja et vielä tiedä miten aikuiset kirjoittaa niin ei kaikki ole niin haudan vakavaa

• Tämä-selvä

Kyllä suomi naiset haluaa perustaa perheen pakolais raiskaajan kanssa. Pakolainen saa seksiä enemmän kun ätmi ikinä.

• Uutistoimitus

Ouluun kannattaa muuttaa äkkiä. Tytöt helppoja siellä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      42
      2026
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1640
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1396
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1211
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      942
    Aihe