Miksi naisille on niin vaikea myöntää, että osa naisista on lijettäviä ympäriinsä tavaraansa jakelevia horoja?
Miehille ei ole mitään ongelmaa myöntää, että osa miehistä on iljettäviä paskoja
32
572
Vastaukset
- koskaa
Koska laumasieluisuus.
- viisvee
naisilla ei ole niin paljon sosilaalisia ongelmia kun tukevat tosiaan, erossakin kannustetaan uuteen huomiseen, kun taas miehillä käännetään selkä tai ollaan vahingon iloisia tapahtuneesta erosta,
- trollli
Äläs nyt aloita tuota kaikki naiset sarjaa... joillekin asia on ihan selvä, sukupuolesta välittämättä.
Mä ainakin olen asian käsittänyt jo aikoja sitten ja samaa agendaa yritän pikkasen väkisinkin ajaa noiden yleistäjienkin päähän!
Ihmiset ovat kaikki yksilöitä, edes sisarukset eivät ole toistensa kaltaisia klooneja, vaikka ois samat geenit ja perhe ympäristö lähtökohdiltaan samankaltainen koko lapsuuden ja nuoruudenkin. Jokainen yksilö tekee kuitenkin itse ne omat valintansa; oikeat ja väärätkin, omien tunteidensa ja halujensa mukaan. Tietenkin kasvatuksella on oma merkityksensä, toisilla se on pintaa syvemmällä kuin toisilla. Kaikille sillä kasvatuksella ei ole mitään merkitystä... oppivat aivan uudellaiset tavat ja tottumukset, käyttäytyvät myös sen mukaan miten virta vie mukanaan.
Mulle ei ole rasitus toisten vapaamielisyys, siis miesten tai naisten... niin kauan kuin asia ei mua itseäni mitenkään kosketa. Mutt parisuuhteessa jos eläisin niin silloin asia onkin jo toinen; ehdoton monogaminen sude ...tai ei mitään! Mulla omat mielipiteeni, joista pidän kiinni...eikä kenenkään tarvitse niitä hyväksyä, jos asia ei miellytä niin pysykööt kaukana mun reviireiltäni. - Kaisanoasaa
Naiset voisivat myöntää olevansa rumia.
Samalla logiikalla miehet voisivat myöntää olevansa rumia...
PS: Suomalaisista miehistä hieman suurempi osa on ylipainoisia kuin suomalaisista naisista.- Kaupungin.rumin.atm
Minähän myönnänkin olevani ruma, mutta vielä ei ole peilit särkyneet niihin katsoessani, joten kovin ruma en liene. Niin ja tyhmäkin olen enkä osaa ns pukeutua vaikka vaatteet vaivatta päälleni saankin. Vaatteista puheenollen se oli elämäni huippuhetki, kun joskus Naiselta sain pikkuhousut riisua...
Mielikappaleeni onkin "Kaupungin rumin mies". En vain muista kuka sen lauloi. Junnu Vainio? Kaupungin.rumin.atm kirjoitti:
Minähän myönnänkin olevani ruma, mutta vielä ei ole peilit särkyneet niihin katsoessani, joten kovin ruma en liene. Niin ja tyhmäkin olen enkä osaa ns pukeutua vaikka vaatteet vaivatta päälleni saankin. Vaatteista puheenollen se oli elämäni huippuhetki, kun joskus Naiselta sain pikkuhousut riisua...
Mielikappaleeni onkin "Kaupungin rumin mies". En vain muista kuka sen lauloi. Junnu Vainio?Ei suurin osa naisistakaan "kovin rumia" ole. Valtaosa ihmisistä (sukupuolesta riippumatta) on tavallisen näköisiä.
- wanhaämmä
Mua ei kiinnosta mitä aikuiset oikeustoimikelpoiset ihmiset tekevät keskenään, kun se on kaikkien osallistujien tahdon mukaista ja laillista.
Toisten naisten kanssako noi sun inhoamasi naiset harrastavat seksiä?- ei.kiitos
Ja kunhan ne auliisti jakelevat miehet ja naiset eivät puutu meihin toisenlaisiin. En halua horomiestä sänkyyni enkä parisuhteeseen.
- wanhaämmä
ei.kiitos kirjoitti:
Ja kunhan ne auliisti jakelevat miehet ja naiset eivät puutu meihin toisenlaisiin. En halua horomiestä sänkyyni enkä parisuhteeseen.
Pelko pois. Sullahan ei pitäisi olla mitään vaaraa joutua kenenkään kanssa sänkyyn tai parisuhteeseen, kun olet niin kunnollinen.
- ei.kiitos
wanhaämmä kirjoitti:
Pelko pois. Sullahan ei pitäisi olla mitään vaaraa joutua kenenkään kanssa sänkyyn tai parisuhteeseen, kun olet niin kunnollinen.
Päinvastoin, innokkaita joutuu hätyyttelemään. Siellä on noita horoja joukossa.
ei.kiitos kirjoitti:
Päinvastoin, innokkaita joutuu hätyyttelemään. Siellä on noita horoja joukossa.
Mistä ne "horomiehet" päällepäin tunnistaa?
- ei.kiitos
palstalutka kirjoitti:
Mistä ne "horomiehet" päällepäin tunnistaa?
Maine leviää ja/tai kehuskelevat panoillaan.
ei.kiitos kirjoitti:
Maine leviää ja/tai kehuskelevat panoillaan.
Suurkaupungissa voipi sitten olla vaikeampi tunnistaa, kun niin harva tietää toisensa. Madridissa aikoinaan eräs espanjalainen tyttö kertoi, että hänen ystävättärellään on siellä 5 eri poikaystävää eikä ole jäänyt niistä yhdellekään kiinni, koska kaupunki on niin iso.
Ai se että on nainen tarkoittaa, että pitäisi kaikista muista naisista saati ymmärtäisi heitä? Ihme logiikkaa...
Itse en esimerkiksi ole Tukiainen- enkä Kardashian-fani. En jaksa heidän toilailuistaan lukea enkä niistä edes haluaisi tietää, mutta kun tunkevat korvista ulos ja ainakin viimeksi mainittu hyppii silmille jo telkkarissakin.
Ja henkilökohtaisesti tuntemistani/tietämistäni naisista olen esimerkiksi vieläkin katkera sille tytölle, joka yläasteella kävi "riistämässä" elämäni ensimmäisen rakkauden pois. En ole antanut anteeksi vieläkään, mutta sille tuskin tulisi edes tarvetta, koska kyseinen tyttö ei tosiaan pitänyt minusta silloinkaan vaan oli aina välillä, lähinnä bussimatkoilla koulusta kotiin, mukana härnäämisessäni/ kiusaamisessani. Vaikea kuvitella voivansa olla sellaisen kaveri edes aikuisena, edes silloin jos tuota rakkaustragediaa ei olisi tapahtunut.Ilmeisesti on niin että kaikki naiset samaistuu juurikin niihin lutkanaisiin ja loukkaantuvat sitten verisesti kun siitä lutkan sanomisesta lutkaksi tulee sitten henkilökohtaista. Mutta eihän se meidän miesten vika ole jos kaikki naiset on niin lutkia että ne itse tuntee olevansa lutkia ja meidän johonkin lutkaan kohdistama kommentti sitten osuu muka semmoiseenkin jota emme tarkoittaneet.
Njaa, mä en osaa henkilökohtaisesti loukkaantua lutkittelusta ( vaikken sitä kovin fiksuna pidäkään ), en koe olevani lutka tai muutenkaan huono nainen. Oon ihan hyvä tämmösenä, itsekästä tai ei. :)
Mä pystyn arvostamaan itteäni ja se on muitten ongelma, jos eivät pysty mua arvostamaan. Ei mun. :D- trollli
Aika iso osa naisista jättäisi reakoimasta tuohon sanaan lutka, jos sä osaisit jättää tuon sanan kaikki pois, noista kommenteistasi.
"on niin että kaikki naiset samaistuu juurikin niihin lutkanaisiin ja loukkaantuvat sitten verisesti "
Hyvä huomio... mutt kuitenkin sun on taaskin käytettävä sanaa KAIKKI .
KAIKKI miehet ei läheskään ole yhtä putkiaivoja ja ala yleistämään kaikkia naisia samaan kastiin!
Ja ihan oikeesti, mulla on muutama ystävä, jotka saattavat kuulua sun kuvaamasi kastiin, mulle henkilökohtaisesti se ei ole ongelma, ett miehet heidän elämässään vaihtuvat suunnilleen samaan tahtiin vuodenaikojen kanssa. Asia kun ei mua mitenkään liikuta, jokaisen oma asia miten elämänsä elää. - hmmhmm
En minä niitä teidän kaikkien naisten lutkittelujanne itseeni ota, enkä todellakaan samaistu rietasteleviin nasiin. Lutkittelevia miehiä en kuitenkaan pysty arvostamaan ollenkaan. Ainut tunne, minkä te minussa sillä lutkittelullanne saatte aikaan, on inho ja vastenmielisyys teitä itseänne kohtaan. Varmaankin onnistutte herättämään saman inhontunteen muissakin kunnonnaisissa.
- Synonyymisanakirja
6 kertaa sana lutka (jossain muodossa) lyhyessä kommentissa. Harmaaritarin kannattaisi ehkä hieman laajentaa sanavarastoaan. Yksi asia ihmetyttää: kun ne lutkat ovat niin kamalia ja ilmeisesti miehuutta uhkaavia, niin miksi heistä pitää jatkuvasti puhua? Miksei voisi keskittyä elämän hyviin puoliin? Etsikää niitä kunnon naisia ja jättäkää (teidän mielestänne) huonot naiset omiin oloihinsa. Minäkin inhoan kaikenlaisia asioita, mutten vietä koko elämääni niitä pohtiessa, saati kirjoittele niistä netin keskustelupalstalle.
- trollli
Synonyymisanakirja kirjoitti:
6 kertaa sana lutka (jossain muodossa) lyhyessä kommentissa. Harmaaritarin kannattaisi ehkä hieman laajentaa sanavarastoaan. Yksi asia ihmetyttää: kun ne lutkat ovat niin kamalia ja ilmeisesti miehuutta uhkaavia, niin miksi heistä pitää jatkuvasti puhua? Miksei voisi keskittyä elämän hyviin puoliin? Etsikää niitä kunnon naisia ja jättäkää (teidän mielestänne) huonot naiset omiin oloihinsa. Minäkin inhoan kaikenlaisia asioita, mutten vietä koko elämääni niitä pohtiessa, saati kirjoittele niistä netin keskustelupalstalle.
Oletko kuullut sanontaa; Siitä puhe; mistä puute?
Kun miehellä on aina se; Yks ja ainoa asia on aina mielessä... tulee väkisinkin mieleen ettei tarpeeksi lutkahtelevaa naista... ole vielä hänen kohdalleen sattunut!
Vain niitä pihtareita, tavannut... harmittaahan se!
Potut pottuina... joskus näinkin päin. - Synonyymisanakirja
trollli kirjoitti:
Oletko kuullut sanontaa; Siitä puhe; mistä puute?
Kun miehellä on aina se; Yks ja ainoa asia on aina mielessä... tulee väkisinkin mieleen ettei tarpeeksi lutkahtelevaa naista... ole vielä hänen kohdalleen sattunut!
Vain niitä pihtareita, tavannut... harmittaahan se!
Potut pottuina... joskus näinkin päin.Niin, toivovat itselleen neitsyttä, joka kuitenkin taianomaisesti on peto sängyssä. Onnea matkaan :-D
Mjaa, onhan naisissa yhtälailla iljettäviä ihmisiä kun miehissäkin. Eihän sukupuoli mitenkään nouse kenenkään eduksi tai turmaksi, vaan yksilön touhuthan ne vaikuttaa kaikessa. Miten tuon ihmisen kokee ja näkee. Tai hyväksyy.
Itse en henkilökohtaisesti stressaa muiden seksielämällä päätäni, eikä ole tarvetta langettaa tuomioitakaan sillä kautta aikain ihmiset ovat olleet erilaisia mm. seksuaalisuudeltaan. Ei olla yhdestä tuubista tultu....tyylilajeja on monia.
Ei kyllä ihastustakaan herätä kyläpyöräily, on se sitten mies taikka nainen kuka sitä harrastaa. Mutta se on heidän oma asiansa, kumppaniksi en kyllä ottaisi ihmistä jonka tietäisin olleen kyläpyörä. Sen verran kumminkin kavahdan. Mutta muuten tuttavana ja ihmisenä kelpaa oikeen hyvin. :)- flowersreally
Mies on miehelle susi.
- en.ymmärrä
Miksi pitäisi olla solidaarinen jollekin väkivaltaiselle paskalle pelkän sukupuolen perusteella?
- mä.ymmärrän
Voi olla, mutta yksi asia on varma :
D a r k k i on partureille S A S I ! ! !
Et sinäkään miehiä iljettävinä paskoina pidä siksi että harrastavat irtoseksiä.
- nainen.saastuu
Irtoseksi ei saastuta miestä. Mieheen ei ruiskuteta saastaisia mällejä
nainen.saastuu kirjoitti:
Irtoseksi ei saastuta miestä. Mieheen ei ruiskuteta saastaisia mällejä
Kyllä saastuttaa hyihyi ja kuluttaa munan pieneksi nupiksi. Ja miehän on itsessään jo saastainen, kun sehän niitä iljettäviä mällejä tuottaa ja mukanaan kantaa. Sinäkin saasta siinä.
Ettäs tiiät!
- Kiltti-Ja-Kunnollinen
Naisten pitää myöntää että kiihottuvat väkivaltaisista miehistä jotka raiskaa ja hakkaa naisia.
- trollli
No, myönnetään ett tavallaan sä olet ehkä oikeassa, siis hiukan kierosti, jos tätäkin asiaa ajattelee; kuten sinäkin luultavasti teet! Mä kyllä myönnän kiihoittuneeni tilanteessa ett Äijä kiskoi mua tukasta ja yritti raahata mut hiukan syrjemmäs siitä pääkadulta, hämärämpään!
Uhos samalla kyllä opettavansa mulle tapoja, kun en hotelliin hänen kanssaan lähtenyt!
Siinä tosi kiihoittuneessa mielentilassa tuli sitt "hyväiltyä" sitä miestä oikein kunnolla; nyrkillä ja kynsittyäkin tuli hieman, yks kyntenikin irtosi. (olin laitattanut koristellut tekokynnetkin)
Loppu silauksena viimeistelin hänelle jalkapöydän murtumia, teräskorkoisilla korkkareillani! Sairaala reissu ja sairauslomalle, joutui pitkälle kevääseen ja osaks kai kesääkin kulkemaan ens kainalosauvoilla, kesällä näkyi olevan enää yks kyynersauva toisessa kädessä.
Korvauksiakin vaati multa, mutt tulin sanoneeksi ett ratkaistaan asia oikeudessa, kun mulla oli toisenlainen käsitys asiasta! Sekä ett mulla on todisteet, lääkärin todistus mun vaurioistani; päänahan irtoumasta, hiusten irtoamisista ja irtohiuksista, joissa oli juuritupit vielä mukana sekä valokuvat ruhjeista ja mustelmista. Luopui kuitenkin korvaus vaateistaan, eikä haastanut minua oikeuteen... harmi!
Vastaisuuden varalle; seuraava raiskausta yrittävä idiootti saa aivan saman kohtelun, jos suinkin sen pystyn järjestämään, olemalla se hankala röttelöivä lutka! Siis nimitti mua lutkaksi, kun hotelliyö herran kanssa ei passannut mulle!
Joten tässä sulle myöntävää vastausta, kun sitä paitsi niin olit! trollli kirjoitti:
No, myönnetään ett tavallaan sä olet ehkä oikeassa, siis hiukan kierosti, jos tätäkin asiaa ajattelee; kuten sinäkin luultavasti teet! Mä kyllä myönnän kiihoittuneeni tilanteessa ett Äijä kiskoi mua tukasta ja yritti raahata mut hiukan syrjemmäs siitä pääkadulta, hämärämpään!
Uhos samalla kyllä opettavansa mulle tapoja, kun en hotelliin hänen kanssaan lähtenyt!
Siinä tosi kiihoittuneessa mielentilassa tuli sitt "hyväiltyä" sitä miestä oikein kunnolla; nyrkillä ja kynsittyäkin tuli hieman, yks kyntenikin irtosi. (olin laitattanut koristellut tekokynnetkin)
Loppu silauksena viimeistelin hänelle jalkapöydän murtumia, teräskorkoisilla korkkareillani! Sairaala reissu ja sairauslomalle, joutui pitkälle kevääseen ja osaks kai kesääkin kulkemaan ens kainalosauvoilla, kesällä näkyi olevan enää yks kyynersauva toisessa kädessä.
Korvauksiakin vaati multa, mutt tulin sanoneeksi ett ratkaistaan asia oikeudessa, kun mulla oli toisenlainen käsitys asiasta! Sekä ett mulla on todisteet, lääkärin todistus mun vaurioistani; päänahan irtoumasta, hiusten irtoamisista ja irtohiuksista, joissa oli juuritupit vielä mukana sekä valokuvat ruhjeista ja mustelmista. Luopui kuitenkin korvaus vaateistaan, eikä haastanut minua oikeuteen... harmi!
Vastaisuuden varalle; seuraava raiskausta yrittävä idiootti saa aivan saman kohtelun, jos suinkin sen pystyn järjestämään, olemalla se hankala röttelöivä lutka! Siis nimitti mua lutkaksi, kun hotelliyö herran kanssa ei passannut mulle!
Joten tässä sulle myöntävää vastausta, kun sitä paitsi niin olit!Joo oli kiltiltä-ja-kunnolliselta kyllä ihan idioottitasoista kommentointia! Jos on noin kieroutunut maailmankuva ja ennen kaikkea käsitys siitä mikä kiihottaa naisia, niin ei mikään ihme jos ei naista saa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa672395En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741565Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009