Paljonkohan lähetin palkka voisi olla kuussa? Työtehtäviin kuuluisi asiointi kaupungilla, lähinnä postiin liittyvää, asiakaspalvelua, siivousta, kahvinkeittoa ym.
Työpäivän pituus olisi 8-17 joka pvä. Mietin että kannattaako hakea tälläista paikkaa ja jos palkasta puhutaan, paljonko olisi järkevä palkka tällaisesta ´työstä? Kokemuksia kellään?
Lähetin palkka? Kiire!
6
6018
Vastaukset
- jaska
jos tää on se hammasfirma, ni muistaakseni siinä ei kummonen palkka ollu. joskus kävin haastattelussa, vaikka paikka oli jo toiselle luvattu. kannattaa suoraan kysyä.
- lähetiksi ehkä
No just, on se se hammaspaikka joo :D
Pitää sit kysyä sieltä suoraan että millanen se palkka on.
1300? Riippuu kaupungista. Itse teen asioinnit, postitukset, kahvinkeiton ja puhelinvaihteen oto, palkka 2000 kuussa.
- cini1984
Mitä lähetti yleensäkin tekee? esim. sairaalassa? Pitääkö lähetillä olla joku koulutus?
- aivan.....
Jaa, jos on sisälähetti, niin kuljettaa postia, siis ihan henkilökunnalle Itellan kautta tulleita kirjeitä sekä sisäpostia - ei kaikki paperitta sentään suju nykyäänkään. Joskus voi olla jotain näyteputkien viemistä edestakaisin myös - mutta taitaa olla harvinaisempaa kuitenkin. Ulkolähetti tietyisti sitten kuljettaa postia Itellaan ja saattaa joitain tavarakuljetuksia myös huolehtia.
Näin snaijaisin, ja olen nähnytkin. Siis postin kuljettajahan se on, se lähetti. - et osaa funtsii.
aivan..... kirjoitti:
Jaa, jos on sisälähetti, niin kuljettaa postia, siis ihan henkilökunnalle Itellan kautta tulleita kirjeitä sekä sisäpostia - ei kaikki paperitta sentään suju nykyäänkään. Joskus voi olla jotain näyteputkien viemistä edestakaisin myös - mutta taitaa olla harvinaisempaa kuitenkin. Ulkolähetti tietyisti sitten kuljettaa postia Itellaan ja saattaa joitain tavarakuljetuksia myös huolehtia.
Näin snaijaisin, ja olen nähnytkin. Siis postin kuljettajahan se on, se lähetti.Koulutus: Yleensä nämä ovat jotain koulunsa päättäneitä nuoria ihmisiä, kun lähettinä ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774