Hajosi kytkin -88 1.3 12v corollasta.Pitääkö kone nostaa pois vai saako sen jotenki koplattua ilman koneen irroittelua.? Onko paha homma tehdä pihalla ?
Corollan kytkinremontti ?
6
1786
Vastaukset
- AE111
Samalla sivulla vähän alempana on ohjeita saman mallisukupolven Corollan kytkimen vaihtoon. Tässä suora linkki:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=4500000000000798&posting=22000000006835554 - miehen vaimo
jos mun mieskin sen teki :)
Moottori pitää irroittaa ja onnistuu pihalla, jos mahdollista ajaa montulle. Mut muista laittaa kaikki irroittamasi osat takaisin. Ylimääräisiä osia ei voi jäädä , eihän :)
Corolla on kulkenu, vaikka vähän vähäisemmin varustein :)Et varmaan ole perillä autojen virittämisestä.
Peraatehan on että autoa kevennetään kaikista ylimääräisistä kiloista.
Eli jos miehesi on havainnut erinnäisiä painonsäästökohteita ja tarkoituksella jättänyt ylimääräistä krääsää pois, niin ei tartte heti ruveta.
- varmuutta
Tuskin tarvii konetta irrottaa, luultavasti on tilaa sen verran että vaihdelaatikon saa vedettyä sivuun ja asetelman ja painelaakerin vaihdettua siitä välistä.
- tarvi
elikkäs ei tarvi konetta irrottaa. justiin tein kys. remontin ja aikaa meni noin.3h. Ei muuta ku laatikon pultit ensin auki ja sitte vetarit irti. ja tietty koneen kannake tyynyt jotka on laatikossa kiinni. ym ym. mutta tulee joka tapauksessa alakautta pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa512089En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101364
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81004- 81972
- 20959