Halusin sanoa että Omneota ei saa tehdä valmiiksi etukäteen! Laitan sen näin että kaikki varmasti saa tiedon. Meidän tytölle tuli ruokamyrkytys koska tein valmiiksi jääkaappiin. Meille sitten lastenlääkäri huusi että keitänkö makaroonit omalla tavalla eikä niin kun paketissa lukee. Vettä ei saa keittää etukäteen ja esim. säilyttää termarissa. Omneo on erittäin herkkä pöpöille. Termarissa pöpöt vilisevät. Sonera plazassa oli äiti kenelle kävi ihan samalla tavalla. Tämä koskee kaikkia korvikkeita kuulemma! Nan korvikkeessa lukee keitä vesi ja lääkäri sanoi että koska pakerin päällä lukee 0-12kk se tarkoittaa myös sitä että sinä aikan vesi kuuluu myös keittää jos ei asiaa erikseen mainita.
Meidän temppu meinasi maksaa meidän vauvan. Oli paha oksentelu ja ripuli ja vauva oli erittäin kuivunu ja tulehdusarvot päätä huimaavia!
Omneo
Kokemusta
1
604
Vastaukset
- viivi
Ollaan itse juuri aloitettu kanssa tuo Omneo, lisänä kun rintamaito ei aina riitä. Ihan hyvä muistutus kyllä tuosta asiasta, pistän korvan taakse!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699