Niin surullinen ja turhautunut. Miksi Lailan piti retkahtaa alkoholiin?
https://www.youtube.com/watch?v=HnHavLOD-vQ
Tyttärensä Milanan äidistään laulama Aikoja sitten on minusta laskelmallinen ja tekohurskas. Sen sijaan se Suvi teki lähtöä on minusta hyvä.
Tosi nostalgista Lailaa!
35
<50
Vastaukset
- Laila.oli.hyvä
Suvi biisi on lapsellinen, mutta jostain syystä sauhu ei nouse korvistani kun se alka soimaan radiossa. https://www.youtube.com/watch?v=KQ888E531-4
Laila & Milana kuitenkin lauluja esittävä äiti-tytär pari. - e.lä.mä
- Hallaahon.äänestäjä44
Laila vetäisee bogota-palomalle kolumbialaisen kansansävelmän, cumbian Malja
https://www.youtube.com/watch?v=QiN-on3JkrI- paloma.se.co.ek
Kiitos halla-aho, tuo laulu on isovanhempiemme ajalta ja ajan mukana sanojenkin merkitykset hämärtyvät "la múcura" käsittääkseni oli saviruukku, jolla haettiin vettä kaivolta ja laulun lähes koko teksti on kuin tyttö valittaa että että ruukku on lattialla ja mä en jaksa sitä enää kantaa.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=3fkxR-v_YFk
- kunmaittaa
Miksi kestään tulee juoppo?
- lepsuuttako
Olihan Junnu Vainio, Tapsa Rautavaara, ja moni moni muukin laulaja- sanoittaja perso alkoholille.
Laila tosin oli hyvä-ääninen, joskin hieman ääntämyksessä s-vikainen,,,, kauniskin, mutta ei muuten välkky.
Julkkisten elämä asettaan monenmoisia haasteita, hyväksikäyttöäkin, tuskin Laila lahjakkuudestaan huolimatta kovin paljoa ansaitsi vanhuuden varalle.
Taisi olla joku ulkomaalainen kumppanikin, joka hyödynsi Lailaa,,,,muutos oli aika äkkinäinen ulkonäön suhteen suosion vähetessä.- mut.onhan.meitä
Mitkä lie geenit jotka toisesta käyttäjästä tekevät alkoholistin, mutta toinen kippaa koko elämänsä ajan viinaa ei hänestä tule rappioalkoholistia.
Seura lehti halusi näyttää lukijoilleen ex-tähden alennustila. framille. Haaskalintu, tuo seurakin..
- PetiteFleur
Se on aina vain yhtä I-HA-NA ! Saisipa, voisipa ...
- olen-vielä-elossa
Tämä nostaa muistoja pintaan,
oli juhannus häät kesä kauneimmillaan,
tulevaisuus edessä,
haaveita, unelmia, jotaka kummakyllä toteuti,
nyt kaikki on takanapäin,
koko puolivosistainen elämä,
---
pyyhin jotain silmänurkasta, nyyh,
elämäni rakkaus nukkuu tuonelan puutarhasaa,
https://www.youtube.com/watch?v=TlcuVYnfD-w
- e.lä.mä
Laila oli i TV huonossa kunnossa. Kyllä kansa kehuu mutta kun menee huonosti niin kansa taputtaa käsiä tämä on totuus, näin on ollut ja tulee olemaan.
Muistan Lailan 60 luvulla Kouvolassa Kallioniemen lavalla kun lava oli vielä itä-puolella, hän lauloi hyvin mutta muuta puhetta oli liikaa, tämä vain muisto. En oikeastaan ole pitänyt hänen äänestä en tiedä miksi. Laila on laulajattariemme parhaimmistoa. Kuuntelen häntä usein. Varsinkin tämä laulu on koskettava.
https://www.youtube.com/watch?v=9KpvVepzjtg- e.lä.mä
Hän oli hölmö ilman järkerä heitä on paljon Suomessa!!!!
e.lä.mä kirjoitti:
Hän oli hölmö ilman järkerä heitä on paljon Suomessa!!!!
Se on sinun mielipiteesi.
Minä kunnioitan ja arvostan hienoa taitelijaa.
En halua mässäillä sillä että sairastui alkoholismiin.
- e.lä.mä
https://www.youtube.com/watch?v=wL_2Xplc6bg
Niin ehkä muita???- e.lä.mä
Hänen nimi oli tai... Matti Murto pyydän anteeksi jos olen väärässä.
Olavi Virta paras laulaja---kuka painoi hänet alas lehdet! Ja apina kansa! - totuuskomitea
e.lä.mä kirjoitti:
Hänen nimi oli tai... Matti Murto pyydän anteeksi jos olen väärässä.
Olavi Virta paras laulaja---kuka painoi hänet alas lehdet! Ja apina kansa!Jätä vaan e.lä.mä-ruune tuo suomenkansan apinoiksi haukkuminen. Nyky statuksesi ei siihen mitenkään oikeuta. Vaikeutat itse dementiasi hyväksymistä.
monethan suomessa retkahtaneet, kuningas alkoholiin =/.
ei ollut Milanan lapsuus mitä parhain, eikä Lailasta oikein siinä tilanteessa äidiksi. yleen monen tekijän summat, julkisuus vienyt, ei pysy pää sydän, psyyke kaikilla mukana kun tapahtuu paljon lyhyessä ajassa.Siis harmi ja sääli että lailallekin kävi niin kuin kävi, että viinan piru vei ihmisen.
- e.lä.mä
Hanurin soittajan kanssa ei holia!!!!
- e.lä.mä
Leo Florin Muravjov laisia soittajia ei koskaan ole ollut Suomessa ja .... eikä tule.
- vanha.tukkijätkä
La dolse vita-ilmiön mukana tulee väkisinkin perskärpäsiä, jotka toivovat päihdeittein avulla saavan osansa kuuluisutta. Kohde ei tajua, missä suhde alkoholiin muuttuu rippuvaiseksi, sitten edess syöksykierre. Hyviä esimerkkejä mainitut muusikot ja tietyt urheilijat.
- esimerkkejä.on
Vanha tukkijätkä on perillä asioista. Mikä tahansa vahva päihde vie huomaamatta mukaansa väkivahvankin käyttäjänsä. Yllättävää että myös voimamiesten käyttämät dopingit yliannostettuina voivat romahduttaa kunnon kokonaan.
- eivät-alkoholisoituneet
Kumma kun nuo ikivanhat idolit vain kohauttavat? Onhan meillä upeita iskelmälaulajia vaikka miten paljon. En edes kaikkia luettele Kaija K. Laura Voutilainen , Suvi Teräsniskä,,,,Anna Hanski ym.
Suvi Teräsniskan "Taivas sylissäni," kin on upea esitys! - e.lä.mä
Laila taisi retkahtaa asioihin jotka saivat holin aikaan.
Säälittävää Suomessa monessa laulajassa vuosien varrelta. - e.lä.mä
70 kirjoittaa nyky laulajista, onko lääkeet otettu?
- vanha.tukkijätkä
Olet itse kirjoittanut Suomen historiaa uusiksi hyvin kritiitikkömästi, sama koskee myös mielivaltaisesti parhaaksi nostamasi harmonikkataituria. Totuus on kuitenkin se, että soittimet kehittyvät, jopa haitaritkin, joten vertailu on vaikeaa, Olen muuten saanut melko luotettavaa tietoa Vili Vesterisen harmonikoista. Aktiiviaikana hän vaihtoi useasti harmonikkaa, kuitenkaan ei koskaan soittimen koneistoa, Se oli amerikkalainen, käsintehty, vaihtui vain tilaustyönö tehdysta harmonikasta toiseen, Tietolähde: Yksi Dallape.ryhmän soittaja, nyt jo edesmennyt,
- mut.onhan.meitä
Ei se Lailan tai muidenkaan naisten vika ole että viina vie. Nainen tulee helpommin alko-riippuvaiseksi kuin joku raavas mies.
Alueellamme nainen kärähti puhallutusratsiassa. Poliisi tiedotti ratsiasta jo päiviä aikaisemmin. Veren alkoholipitoisuus oli testin mukaan 4.1 promillea.
Vanhana rattijuoppo-teemuna tiedän että tuollaisen lukeman kestäminen ja kertyminen vaatii usean kuukauden ottoputken.
Nyt kun viimeksi kärähdin (viimeisen kerran) promillet olivat vain 0.9. Parin promen etukumarassa en pystyisi enää tolpillani.
Miten tämä Laila Kinnuseen liittyy. Minuu risoo asiassa se että hänen alennustilansa esitettiin valokuvin ja kaupattiin yleisölle Seuralehden toimesta kuin virttynyt rotannahka. Olisi pitänyt olla inhimillisempi idoliani kohtaan.- Tuntematonkäsite
Sellaistahan se on ihan yleisesti. Lehdet / media repii rahansa juuri sieltä, mistä sen parhaiten irti saa ja ko. laisilla jutuilla saa varmasti. Tavan tattipäätanelit pitävät kovasti, humaltuvat jopa paremmuudestaan, kun sivuille revitään jonkun "alennustila" ja epäonni. Laila ei ole yksi ja ainut, kyllä heitä riittää niin naisissa kuin miehissä.
- B.Geldof
Tosiaankin: Viina vie,,ja tulee viemään niin tavallista kansaa kuin niitä julkimoitakin. Henkilökohtaisesti tunsin yhden Lailan suosion jälkeisistä miehistä,enpä ihmettele lainkaan ,koska seura tekee kaltaisekseen. Tyyppi oli juomari,ja loppuelämänsä taisi viettää "paskat housussa" asteen pultsarina,sitä ennen sai anoppini asiat konkurssitilaan.
Ei muuten ainoa alallaan,,siis Laila,,samaan pakko niputtaa myös Armi Aavikko,joka juomalla tuhosi itsensä.- Summasummarum
Nii-in juomalla voi tuhota itsensä, mutta juomiseen on - kai - aina joku syy. Jotta kumpi niistä sitten on se oikea ja relevantti tuhoon johtava elementti. Juominen on ollut tässä kulttuurissa aina kovin hyväksytty juttu. Niiden syiden, jotka juomiseen voivat johtaa, käsittely on ollut pahasta, ne on pidetty piilossa, koska ne ovat kuuluneet hävettävien ja huonouden merkin piikkiin.
- juoppomies.miekin
B.Geldoff kai muistaa että Armi Aavikko rakastui sydänjuuriaan myöten Dannyyb, Ilkka Lipsaseen. Dannylle Armi vain parempi panopuu tylysti sanottuna.
Ei kestänyt että iso D jätti jänet kuin risan hanskan.
Olavi Virran hienon uran katkaisi juominen. Muuten väkivahvan Jussi Björlinginkin loppuelämä ainakin jossakin vaiheessa oli viinahuurujen kyllästämä. Hän nyt kuitenkin oli syntyjään Sveamamman poikia.
- vanha.tukkijätkä
Talvinen ilta, kello noin 21, paikka Zoo-asema Berliinissä. Kävin siellä usein ostamassa päivän Hesarin, niin silloinkin, Lähtiessäni tunnen käden koskettavan olkapäätäni. Käännyn ympäri, edessäni nuorehko mies joka sopertelee : Pu..puhuks sä su...suomee? Missä tä..täälllä voi vaih...vaihtaa Saks,,,Saksan markkoja?... Äkkiä siihen tuli vielä 3 miestä, kaksi suunnilleen kysyjän kanssa samanikäisiä nuorukaisia, kolmas,hieman näitä vanhempi. Suomalainen juniorimäkihyppääjiä ja tämä vanhempi ryhmän huoltaja, osoittautui eninten humaltuneeksi. Olivat olleet kilpailukietueellä Itä-Saksassa, sitten aamulla lento Itä-Berliinistä Helsinkiin, Nyt kuitenkin ilman länsivaluuttaa Länsi-Berliinissä. Lähdin oppaaksi mahdolliseen rahanvaihtopisteeseen Fridrichstrassenilla rajan pinnassa olevaan Intershop myymälään, Hetken neuvottelun jälkeen jokainen heistä osti suomalaisella sadanmarkan setelillä pullon leikattua konjakkia ja saivat vaihtorahana kaipaamiaan Saksan markkoina,
Aina , kun puhutaan tai kirjoitetaan Nykäsen Matista, mieleeni tulevat tuon matkanjohtajan sanat; Kattokaa ny jätkät, miten hienosti mä järkkäsin tän jutun. -- Järkkäsin ja järkkäsin Ihmettelen, miten hän olisi järkääyt jutun, ellei yksi pojista olisi törmännyt minuun siinä asemalla. Malia hän kylläkin näytti!- Lööppituttu
Tietämättä ja tuntematta ko. hyppääjää edes lehtijuttujen vertaa, olen ollut aina sitä mieltä, että se rassukka oli joutunut väärään seuraan liian aikaisessa vaiheessa elämäänsä.
- vanha.tukkijätkä
Juttuni sinänsä ei koske MAttia,, hän oli -66 korkeintaan kapaloiässä. Laitoin vain häen kohtalonsa vuoksi esiin. En tiedä, ovatko valmentajat ja johtajat vieläkään tietoisia oman roolin ia vastuun ottamisen vaikeudesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1052983- 101864
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3901706Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191277
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039