Moro,
Octavia - 05 apukuskin jalkatilaan puhaltaa kylmää. Myös keskikonsolin alaosaan tuhkakupin takaakse pääsee kylmää ilmaa. Seassa on myös vähän lämmintä, mutta pääasiassa kylmää. Muista suuttimista (lasiin ja kasvoille) tulee lämmintä ilmaa. Ongelma poistuu kun laittaa sisäilman kierron päälle, mutta pakkasella tietysti lasit on huurussa hyvin pian.
Mistähän vikaa voisi lähteä hakemaan?
Octavian apukuskin jalkatilaan puhaltaa kylmää
7
2750
Vastaukset
- Simply.Clever
hehheh, 05 vuosimallin skoda on jo paalissa ollut 10 vuotta.
- Toyota_Hybrid1
skoda on kylmä auto. harsoiseksi ruostunut, tahallaan heikennetty rautakori on osoittautunut hyvin kylmäksi ajoneuvoksi eikä ruostereiät ainakaan asiaa paranna. olen jopa nähnyt kuinka uudehkosta skodasta oli helmakotelot ruostunut niin että kuskin jalat näkyi.
Kylmyys ja huurteisuus on skodan ominaisuus ei vika.
- Skeidaisti
Kylmyys ja huurteisuus oli äitis ominaisuus
- awinkawink
Et paini tämän ongelman kanssa yksin, on tieteellisesti näytetty toteen että ainakin 8/10 skoda kuskista kärsii tästä. Helpoimmaksi ja ennenkaikkea halvimmaksi ratkaisuksi ongelmaan on havaittu automerkin vaihtaminen muuhun kun vag konsernin tuotteisiin. Awinkawink
- Fhghjfhjfgjhg
Skoda on itse täydellisyys kuten kin jong il.
- Totototpaska
Laatutietoisen ihmisen auto. Pesee Toyotat ja muut japsit mennen tullen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa502069En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101334
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul8994- 81972
- 20959