Mitä Persuilu ja Väyrystely periaateessa on ? Kyllä jokainen Persu-johtaja ja väyrynen
tietää, että Euroopan unioni on tarpeellinen kaupankäynnissä ja kuinka Euroopan
unioni on kehittynyt. Ja tietävät mihin suuntaan EU:n pitääkin kehittyä. Tämä näkyi
ihan selvästi yhden persu-johtajan naamasta ja näki, kuinka hän suoristi oloaan ja valehteli.
Persut on perustettu jo alunperin protesti-puolueena ja siksi siinä on myös niin
kommunisitnen katselmus. Kommunismi on yksiä vihatuimpia asioita mitä maailmassa on.
Natsi logot ja Kommnunimi on niitä asioita mitä vihataan ja sillä saadaan aikaan mediaa
ja saadaan aikaan uutisarvoa ja saadaan itsensä keskeiseen asemaan.
Se Karjala juttu missä haluttiin Karjala takaisin olisi tuonut sitä mediaa ja oikeistolaista
ajattelua. Mutta se kommunismi on sitten kuitenkin se heidä pää agenda ja venjän vaalituki.
Heidän tarkoitus on heittää, vain lyhyitä tyhmiä kommentteja ja saada itsestään tärkeän.
Heidän agendaa voisi kuvata Wincapitan huijaukseksi ja luulolla saada ihmisiä uskomaan.
Wincapitanissa oli oikeasti sellaisia ihmisiä, jotka oikeasti valehteli ja teki sitä työtä vain
valheen ja oman edun nimissä. Ne väittää tietenkin, että Wincapitan on niin kuin
Euroopan unioini. Mutta se eroaa yhdessä merkittävässä asiassa Euroopan unionista,
sillä Euroopan unionin politiikka puhutaan Pankki- ja talousalan ammattilaisille ja se
harjoittaa talouspolitiikkaa ja sen asioita arvostellaan joka hetki maailman pörsseissä.
Wincapitanissa ja One coinissa kohderyhmä on tyhmät ja yksinkertaiset. Kohderyhmä
ei ole talousalan ammattilaisia ja liike- ja Finassialan ihmiset. Kyllä minä sen myös tiedän,
että heillä on konsultointipalvelut ja jonkun on luotava sitä poliittista kuvaa. En tiedä,
paljonko persut rahastaa omia jäseniään ja miten heidän johtajisto valehtelee heille.
Heidän tarkoitus on nimen omaan luoda uhka viisaammalle väestölle ja luoda uhka
talousmaailmalle ja olla protestina, kuin cisssoliiana aikoinaan italiassa. Mutta miten ne
saavat sen tyhmän kuvittelemaan, että he ovat luuloilla oikeassa ja se on kait se kiistakapula.
Persuilun ja väyrystelyn agenda !
4
<50
Vastaukset
Persu-kommunistit on tulleet tänne lampaan vaatteissa ja ovat todellisuudessa
Ryssän maksamia suomen ulkopuolisia saastuttajia ajavat suomen kansan pois
puhtaasta suomalaisuudesta ja vääristävät suomen oikeistolaisen historian ja lipun.
Ei laula karjalan kunnaita ja Jäämeren marssilauluja Aina Hangosta Petsamoon.- annamunkaikkikestää
Elät perverssissä mielikuvitusmaailmassa. Täällä reaalimaailmassa asiat on toisin. Nyt sun olisi syytä hakeutua hoitoon, sillä seuraava askel tuosta on syvä psykoosi ja sitten katatonia. Ja työnnä nuo sairaat jäkätykses takas perseesees, mistä niitä revitkin. Ne ei kuulu päivänvaloon, eikä julkisille paikoille.
- annamunkaikkikestää
Eurofighter... ei saatana >< Nolo nikki. Kun todellisuudessa et minkään EU:n puolesta taistele, vaan rääyt ihan omias. Eikö pitäisi alkaa opiskella aihetta ja sitten tulla kirjoittelemaan kommentteja? Kun sä et tiedä EU:sta yhtään mitään.
Persu-kommunistit on tulleet tänne lampaan vaatteissa ja ovat todellisuudessa
Ryssän maksamia suomen ulkopuolisia saastuttajia ajavat suomen kansan pois
puhtaasta suomalaisuudesta ja vääristävät suomen oikeistolaisen historian ja lipun.
Ei laula karjalan kunnaita ja Jäämeren marssilauluja Aina Hangosta Petsamoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1063014- 101874
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3941723Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211631Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191287
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201049