En ole facebookissa yms. Eikös siellä kirjoiteta julkiseksi melkein jokainen suupalakin? Minulla on melko paljon ystäviä, miesystäväkin. Mutta kukaan ei oikeastaan tiedä, missä milloinkin olen, ei edes seinänaapurini, joka on hyvä ystäväni. Jokaisella on omat juttunsa, mutta yhdessäkin ollaan. Ei hassumpaa tällainen vapaa elämä.
Salaisia ovat tieni
20
<50
Vastaukset
- leidimenevä
OLen aviossa mutta ei minulla ole jalassa palloa eikä tarvitse joka menoa tilittää. Voisi sanoa, että olen varattu mutta vapaa yksilö. Ei hassumpaa tällainen elämä. En minäkään suupalojani faceen enkä muuallekaan kuvaa , nehän ehtisi jäähtyä.
💑 👠💃🚗🍷🍒 - Mee.faceen
Joo facessa on kerrottava intiimi tapahtumat ja annettava pankki tunnukset ja turvanumero sitä pyydättäessä.
- Viatonsivullinen
Hei älä viitsi, fasessa noita asioita ei kukaan kerro. Fasebookia voi lähinnä verrata pikkukaupunkiin tai kylään, monenlaisia asukkaita sinä yhdeksi asukkaaksi. Melkoisen leppoisaa menoa. Jokainen kokee tavallaan.. 😌
- hyvinhyvä
Täällähän sitä kinutaan intiimejä aamu ja iltasessioita 80 mummon ketjussa. Ketjussa jossa alottaja mainitsee lastenlastensakin voivan lukea näitä. Kyllä on ahnasta uteliaisuutta toisten intiimielämään!
- kaunistajakivaa
Kunhan kiusottelevat teitä nipottajia ! Onko se seksi muka niin pyhä asia, ettei voi arkena harrastaa ja puhua. Puhutaanhan muistakin kauniista asioista, kuten kukkasista ja taiteesta.
- salattuelämä
Kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti. Meillä on kummallakin edellisiä suhteita. Edes keskenämme emme niistä juuri puhu. Vaikuttavat epäsuorasti, koska ovat olleet onnellisia. Joskus kauan sitten luin jostakin, että ihmisellä on kuoria. Uloimman kuoren asiat ovat kaikille julkisia, sisintään ei paljasta kellekään.
- h.hyvä
salattuelämä kirjoitti:
Kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti. Meillä on kummallakin edellisiä suhteita. Edes keskenämme emme niistä juuri puhu. Vaikuttavat epäsuorasti, koska ovat olleet onnellisia. Joskus kauan sitten luin jostakin, että ihmisellä on kuoria. Uloimman kuoren asiat ovat kaikille julkisia, sisintään ei paljasta kellekään.
Ihanaa....tuohon voi yhtyä, niin hienosti on yksityisin osa meistä tuossa kuvattu.
Onhan jokaisen noudatettava omia tunteitaan, ei kysymys ollut sunnuntaista, vaan lepsun paljastelun kaihtamisesta!
- triplaonni
Melkein kaikilla on monia suhteita takana jo ennen avioliittoa, saati näillä kymmenillä. Miksi ei esimerkiksi onnellisista entisestä avioliitosta saisi puhua uudelle kumppanille, huono on luottamus jos se jotenkin loukkaa. Entisistä heiloista ei niin kamalasti tarvitse jaaritella, se on lapsellista.
- Pienisieluistensukukunta
"Joll' onni on, se onnen kätkeköön" tarkoittanee sitä, ettei pidä isoon ääneen ilojaan ja onnellisuuttaan julistaa, koska suomalaisten kansansairaus numero yksi nostelee silloin päätään ja pahat puheet päästetään pihalle.
Sama koskee joittenkin ihmisten ilmaisu- ja kommentointitapaa, joka on itseriittoisen oloinen. Sitä osan tyypeistä on mahdotonta kestää ja sietää. Miksi? on hyvä kysymys. Mitä se haittaa? Ei haukkukaan haavaa tee. - salattuelämä
Tapaamme oikeastaan niin harvoin, että keskitymme toisiimme. Eivät nuo edelliset jutut mitään herkkiä aiheita ole, kyllä ne eri yhteyksissä pulpahtavat esille.
- Viatonsivullinen
Fasebook on aika kiva juttu vanhalle ihmiselle. Riippuu itsestä mitä asioita levittelee.
Minäkin olen nauttinut Facebookin yhteisöstä, joka on enimmäkseen jälkipolveani ja parhaat ystäväni.
Hyvältä on isoisoäidistä tuntunut saada huomiota nuoriltani, jotka ihailevat ikäihmisen internettaitoja.
Kivahan se, etteivät väheksy ikäihmisiä,..Onkin kumma etteivät kaikkien mummot ja vaaritkaan siitä selviäkään.
- Paloma.se
Joka kerta kun avaan tämän sivun ja näen aloituksen otsikon niin minulle on tullut sama kysymys mieleen mutta nyt olen saanut siihen vastauksen tuolla hieman ylempänä.
"Salaiset ovat tieni"
Jaa. Mutta miksi? Oletko vakoilija? Rikollinen? Epärehellinen muuten vain? Vai pelkäätkö jotain?- tuppukylästäpäivää
Voisi olla opiksi eräille palstan paljastelijoille, että harkitsee mitä kertoo. Ettei sitten omista sanomisistaan tarvitse muita syyttää. Ja jos ei muuta keksi, niin ne on mukamas irrotettu asian yhteydestään. Oi ja voi, parempi pitää sitä leipäläpeä soukemmalla, sillä niin makaa kuin petaa.
- vako
Olen vakoilija ja siksi en kerro mitään omasta itsestäni. Tämä on vastaus Paloman tyhmään kysymykseen.
- takarivissätäällä
Minä olen varmaan sitten Paloman mielestä rikollinen, kun salaan nimeni , yksityisasiani ja varsinkin omaisteni asiat . Iloitse nyt sen kirjailijaystäväsi kanssa, miten olette saaneet meille nynnyille annettua omasta mielestänne jotenkin suuremmasta elämästä kuin meidän takarivissä pysyvien. Todellisen elämän eturivin ihmisten kannattaakin pitää matalaa profiilia somessa . Aitoa ihailua ja tunnustusta tulee livestä, ei tarvitse täällä kerjätä.
- salattuelämä
Elämäni on vain muotoutunut tällaiseksi. Muistan työajoilta, kun yksi perhe katosi ja etsittiin ympäri Eurooppaa. Silloin mietimme, että jos minun loma-aikanani matkustaisimme kuukaudeksi pois, kukaan ei meitä välttämättä kyselisi. Meillä on omaisia ja ystäviä, mutta emme niin tiuhaan ole tekemisissä.
En ole tullut ajatelleeksi salaamista. Tietenkin on perhepiirissä asioita jotka kuuluvat vain lähipiirille.
Olen enimmäkseen omissa oloissani, en edes tiedä ketä kaikkia taloyhtiössämme asuu.
Facebookissa käyn kun siellä voi olla yhteydessä kaukaisiin sukualisiin.
Olen löytänyt sukulaisia joita en tiennyt olevankaan.
Sukulaisia asuu paljon ruotsissa ja ympäri suomea, ei heidän elämästään tietäisi mitään ilman Facea.
Ei Facebookissa ole pakko pitää profiiliaan julkisena, voi valita kuka näkee minkäkin postauksen.
Täällä puhutaan paljon kateudesta, jos kateus kaihertaa niin se tekee ilkeäksi.
En ole kateellinen, joskus toivoisin että voisi mennä nukkumaan ilman kolotuksia, siitä voin olla vähän kateellinen terveemmille.
Näillä kymmenillä elämä on asettunut uomiinsa, arvostan yli kaiken kotiani ja mökkiäni.
Ei tee mieli lähteä kotoaan mihinkään, nuorempana mieli paloi reissuun ja reissusinkin tarpeeksi, enää ei kiinnosta.- yksiavioinen
Ettäkö kaikilla suhteita ennen avioliittoa?
Kuka sen todisti?
Menin naimisiin 19 vuotiaana, ensirakkauteni kanssa, eikä muita ole elämääni mahtunut.
Mikä ilo on kehuskella monilla suhteilla ja monilla liitoilla, tai, eiväthän ne välttämättä kehuskeluja ole, mutta onko tarpeen kaikista edes sanalla mainita.
Voin kehuskella omalla elämäntavallani. En ole loukannut muiden avioelämää, eivätkä he minua, mutta julkisuuteen en henkilöllisyyttäni laita, enkä kerro mitä teen, tai missä vaikutan. Kukin tekee tahtomansa, julkkikset eivät pääse aina piiloon. - epäilyttäviä
Niinpä niin, joka pieruaan pidättää, se muutakin salaa,...
joten olkaa vaan salaisia ja piilossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa792545En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101674
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711606Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181214
- 131156
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201019