Jaa, mitä se o...ekkönää tierä ! No tossa o esimerkkejä :
- ei täs mitää sähkömiästä tarvita
- Pitääs joskus koriata tuo sirkkelinteräsuajus
- Katto ny tuo karhunpentu on varmahan täällä mettäss aiva yksiksensä
- Katto rantakäärme
Pohojalaasen viimoset sanat ?
21
71
Vastaukset
- ei-ennenkään
Tasoristeykses : "Ei sieltä oo ennenkää junaa tullu"
- Pussihousu
Harrikka porukalta voi käyrä kysääsemäs, jotta koska siat on ruvennu nahkaliivejä käyttöhön?
- Montako
Kauppakeskuksen vartijalta voi kysyä: " Montako kertaa olet hakenut poliisikouluun. "
- peruuttaes---
Peruuttaes: "Ei siellä takana oo ennenkään mitään ollu"
- Viimeiset.sanat
Viimeiset sanat viimeisten sanojen jälkeen: "Tuota ei olisi kannattanut tehdä"
- RatleRatle
Tutustutahan näihin turvaohojeesihin sitte jäläkihinpäin
- Kirka
Kesti se jää eilenki.
- Tanan-ämmät
Saatana, sulakkehenpohojisko taas vikaa?
- ReeKunRaavit
Ja nyt iskä ampuu vähän rakettia
- IsoooossaKyröööössä
Nää lumet on katolla viä juhannuksenakin jos täs aletahan jotain köysii perässä repii
- Laistolk
Hyviä pohojalaasjuttuja juttuja yllä ! Mielellään lukee . Murrettaen osaa ja vähän aiheen vierestä menee muutoinkin seuraava kuulomuistelo.
Kylällä oli ollut tappelu ja kait oikein puukkojen kanssa. Kun oli ruumiitakin tullu , useampi..
Pinossa olivat löytyneet.
Noh. Suruviestiä taloon jos toiseen.Olikohan sitten itse wallesmanni kaverilleen joutunut poikansa kuolemasta kertomaan ?
Koitti lohduttaa ainakin .Sano että "teirän poika oli sentään pinon päällimmäisenä "
Jotenkin näin tai ei sinnepäinkään. Joku kun tietää tuosta versioita , niin laittaa tänne.
Ittekkun kuulin joskus tuon , nin oli mahottoman hyvä juttu , mutten tiiä enää , näin suoraan minun jäljiltä.
Peukkuja Pohjalaisuudelle täältä väli-viiva-Ssuomesta..- ikävä.huomio
"Puukkoo jäi erellisehen rumiiseen"
- ihan.arkipäivää
Korjattiinko ne jarrut vai ei?
- Reekunriisseliauto
Periaattees näin lähellä ammusvarastoa ei saa tupakoora
- oliko-varmasti
Olihan ne sähköt varmasti katkaastu?
- Pieetu
Tupakin kerjääjälle vastaaus : Ei oo ku mä en polta ja lopettaisit sääki tommonen kloppi
- Anonyymi
Hehe...................!
- Anonyymi
Katohan akka tuleeko autoa oikealta? No jos ei sieltä, niin eihän täältäkään voi tulla.
- Anonyymi
Nymme tryykäämmä valtatiälle. Ei sieltä oo ennenkään ketään tullu
- Anonyymi
mitä eikö täs jalkakäytävällä saa ajaa lava-autolla
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709