Lehtijuttua lueskellessa Jämijärvelle on tullut "myyriä",eli toisen kunnan agentteja. Joillakin on kova into koittaa kaataa kunta konkurssikaupungin syliin.
Myyrät jyllää
2
103
Vastaukset
- olen_kuullut
Liikkuuko siellä susia?
- Sähkösaapas
Onhan se yleisessä tiedossa. " Toisen kunnan" agenttejahan siellä hyppää, onhan kyseessä suuri ja mahtava politrukki. Katsoo vain menneisyyttä ja vieraslistaa.
Tämä asia on selväksi tullut jo kauan sitten, kesti vain hetken johdattaa ansaan. Pohjalaiseen supiloukkuun. Nyt nämä virolaisvalmisteiset valtionkouluttamat moniosaajat ovat saaneet pestin toveri pulmuselta, jolla ei historiasta juuri puhdasta paikkaa löydy, kusetusta ja huijaamista, lain kiertämistä ja salakauppaa. Kenestä puhumme? No talonmies pikkaraisesta.
Tilasikohan se nämä viron sähkömiehet oikein ulkomaankomennukselle, kun demaritkin on sydänkäpyjä. Maksattaa senkin veronmaksajilla.
Myyrä mikä myyrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764