Luopioiden lihavuus

JattaNiemi76

Miksi luopiot ovat aina niin lihavia?

20

127

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko Katainen ja Stubb lihavia?

• JattaNiemi76

Oraakkeli on luopio. Luopioseksuaali

• Käykattomassa

Kyllä ne on valtakunnansalilla ne lihavimmat naiset. Ja useimmiten ne ovat niitä vanhinten vaimoja.

• mainosvaltuutettu

Ei meidän seurakunnassa ainakaan, noin yli kymmenen vanhinta ja melkein kaikilla itseään huomattavasti nuorempi ja hoikka Leidi palvelemassa pappoja.

Tunnen kyllä lihavia luopioita, yksikin niin lihava että ei jaksa enää viedä roskiaan itse ulos ja toinen pulska ei kykene postiin postittamaan valokopioita, kertynyt niitä aikamoinen vuori, kuulemma vuodesta 1914 pihistellyt postitusta liekö niin kauan ollut pyylevä, en usko että ihan siitä asti.

• mainosvaltuutettu
      • hetkonenvaan

Mitenkäs edesmennyt Erkki Kankaanpää. Ei ollut ihan hoikimmasta päästä tuokaan Jt-liikkeen johtohahmo. Jos jotkut juo pahojen henkien maljasta tajuamatta sitä itsekään, niin todellakin Jehovan todistaja-reppanat, nuo Ameriikan ukkoporukan eli nykyajan kultaisen vasikan seuraajat.

• Tylsää

Miks tääl on jatkuvasti tällasii tyhmii alotuksii...

• mainosvaltuutettu

Jatan alotukset on ihanii ja ajankohtasia aina
      Luukas 21:34

• Ruubenlindhfors

Onko Jatta itse katsonut miltä näyttää? Melkoinen tonnikeiju itse. Tiedän tämän ihmisen ja voin sanoa että kannatan hoitoon menoa hänelle.

• JattaNiemi76

Toinen tapaus sattui kerran kun olimme metrossa. Metron penkithän ovat semmoista kovaa muovia ja kun äitini päästi hyvin äänekkään pierun, niin pieru otti oikein penkistä " vauhtia" ja kuulosti vielä kovemmalta. Päälle äitini rupesi vielä nauramaan kova äänisesti, joka viimeistään paljasti hänet. Kyllä saatiin muutamia pahoja katseita siinä vaiheessa.

• Velimikrofoni

Minä pierasin kerran valtakunnansalilla.
        Vanhin tuli moittimaan että tein sen tahallani. Ei auttanut selittelyt että mulla on laktoosi-intoleranssi. Edut meni.En saanut enää kärrätä mikrofonia.

• Pulloillen

No tottakai , Johan laulussakin sanotaan ett lihavat on lepposia , ei ne keksi kepposia , Ja sanassahan sanotaan , ettei pidä juuoda pahojen henkien maljasta , ei siis pidä juoda halpaa kaljaa , vaan taattua Amer'iikasta tuotua ,
      Ja jos juo parikin Mäyräkoiraa päivässä , niin ei enää ajattele turhia kysymyksiä , ne on liian vaikeeta , Riittää kun taluttaa päivässä sen mäyräkoiran kaupasta ,

• mainosvaltuutettu
    • Kiinnostastietää

Eikös Raamatussa sanota että juopot ja syöpöt ei peri Jumalan valtakuntaa mutta onko ketään Jehovan todistajaa erotettu ylensyönnin takia.

• Kiinnostastietää 14.1.2019 14:31

<>Eikös Raamatussa sanota että juopot ja syöpöt ei peri Jumalan valtakuntaa mutta onko ketään Jehovan todistajaa erotettu ylensyönnin takia.><

Juopottelun takia lähinnä noista kahdesta erotetaan. Metkaa kun ahmattius on oikein mainittu Raamatussa, mutta tupakkaa ei. Tupakointi on monotusperuste, ahmattius ei ole.

Lähin mitä olen lukenut, niin USA:ssa kierrospaavali laittoi seurakunnan vanhimmiston viralta liikalihavuuden perusteella, kyse ei siis ollut monotuksesta. Sen toimenpiteen seurauksena kp sai lempinimen Jeehu.

• Polvetkorkealla
        Hasta_luego kirjoitti:

Kiinnostastietää 14.1.2019 14:31

<>Eikös Raamatussa sanota että juopot ja syöpöt ei peri Jumalan valtakuntaa mutta onko ketään Jehovan todistajaa erotettu ylensyönnin takia.><

Juopottelun takia lähinnä noista kahdesta erotetaan. Metkaa kun ahmattius on oikein mainittu Raamatussa, mutta tupakkaa ei. Tupakointi on monotusperuste, ahmattius ei ole.

Lähin mitä olen lukenut, niin USA:ssa kierrospaavali laittoi seurakunnan vanhimmiston viralta liikalihavuuden perusteella, kyse ei siis ollut monotuksesta. Sen toimenpiteen seurauksena kp sai lempinimen Jeehu.

No se satukirjan kohta missä rikasmies jää lompsastaan kiinni neulansilmään on jehovien satukirjan käännöksessä taitettu muotoon: Lihavamies jos nelinkontin pystyy napansa irti parketista pitämään, on hänet taivaaseen sovitettava.
        Ja eihän se nyt niin nuukaa ole vaikka sinne polvien alle kasataan vartiotorneja sopivasti perää korkeammalle nostamaan, että kyllähän jehova sen omiensa kohdalla hyväksyy, pienen filungin.
        Kun on se taivaspaikkakin jo tullut taaloilla pääkonttoriin maksettua ja lunastettua.

• Polvetkorkealla kirjoitti:

No se satukirjan kohta missä rikasmies jää lompsastaan kiinni neulansilmään on jehovien satukirjan käännöksessä taitettu muotoon: Lihavamies jos nelinkontin pystyy napansa irti parketista pitämään, on hänet taivaaseen sovitettava.
        Ja eihän se nyt niin nuukaa ole vaikka sinne polvien alle kasataan vartiotorneja sopivasti perää korkeammalle nostamaan, että kyllähän jehova sen omiensa kohdalla hyväksyy, pienen filungin.
        Kun on se taivaspaikkakin jo tullut taaloilla pääkonttoriin maksettua ja lunastettua.

Polvetkorkealla 14.1.2019 17:10

<>No se satukirjan kohta missä rikasmies jää lompsastaan kiinni neulansilmään...><

No saarnareissulla mies ei ainakaan ollut, koska jakeen Luukas 10:4 mukaan lämiskää ei pitänyt ottaa mukaan. Tosin samassa jakeessa piti eväsveskakin jättää himaan. Ehkä tarun henkilö onkin kanniskellut kenttäveskassaan pelkästään eväitä ja paljon.

• Mainosvaltuutettu

Juttu on katos niin että paratiisissa on aikaa laihutella, mutta juopoille siellä ei ole tilaa, kun on viiniä pöyät pyöreänä.

Tai jos nyt totta kerrankin, niin kato taivasten valtakuntaan ei pääse pyylevät, kun siivet ei kanna, mutta paratiisiin tuo ei niin nuukaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4249
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      842
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      827
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      763
    Aihe