Octavia 2 madallus

Haloje

Iltaa arvon väki!!
Nyt pitäis saada omaan kulkupeliin hitusen maltillista madallusta.
Tarkoituksena olis päästä hommasta pelkillä jousten vaihdolla.
Autoon tulee kesäksi 18" rengas 40 sarjalaisella kumilla ja tuo pyöräkotelon ja kumin väli pistää pahasti silmään.
Autolla pitäis pystyy ajamaan ihan normaalisti vielä madalluksenkin jälkeen, suuremmpin väistelemättä pikkuruisia kuoppia ja joskus auto ehkä vaimokkeenkin käytössä.
Eli siis octavia rs diesel kyseessä ja vm -11
Onko foruumilaisilla millasia ehdotuksia?

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyyyyykkänä

On oikein hyvä ehdotus. . lopeta tämä sairas trollaus. .

• MetsaMani

Ärrässän tehua lisää komiasti marallettu alusta. Meikä on itte asentanahunu pehmiän taka-akselin samalla.

• Skeida-Tero

Skeidaset on muutenkin jo säälittävän näköisiä linttanoita, kannattaako niitä enää madaltaa. Rumat ja halpalaatuiset köntyrät ei kosmeettisilla kikkailuilla ei länsiautoiksi muutu. Kuten ei sikakaan muutu kehumalla koiraksi, skeidakaan ei hieromalla autoksi. Näin on.

• skädäm_

Tämä on tämmöinen päivittäin toistuva leikki. Ensin kirjoitat jonkin typerän aloituksen, ja sitten toiset kuittailevat kirjoituksellesi. Jotkut jopa niin tuimasti, että ylläpito joutuu siivoamaan kirjoituksia. Tätähän sinä aina haluat? Tätähän ylläpito haluaa?

• SitähänSaaMitäTilaa

Kyllä tuo kohta loppuu, kun kirjoittaminen onnistuu vain rekisteröityneiltä käyttäjiltä.

• YlpeäSkodisti

Ou haahaahaa tosi hauskaa heehee hooho Sulla ei edes oo kokemusta oikeasta vRS-mallista.

• Etkö ole jo tarpeeksi kyykyssä ja matalalla skodan hankinnan jälkeen?

• HighHopesHolist

Sinun tasollasi tuskin. Siihen vaaditaan selkärangan puuttuminen...

• HonttiPelisti

Itse sahasin skodastani jouset puolta pienemmäksi. Naapuri kahdehtii ihan kunnolla mun matalaa urheilufarmaria. Hehe

• vaari.auto

Vai vielä pitäisi alemmaksi vajota. Eikö skotan omistaminen ole jo alas vajoamista. Hyvä itsetunto kun olisi niin korottaisi kärryään kolmella sentillä, tai vielä enemmän. Siihen ei skotan omistajilla häpeän keskellä riitä itsetunto.

• Kannattaa.unohtaa

Voipi olla ettei tuolla itäritsalla aja erkkikään.

Montus lähtee osat lentoo ja melu vie tajun.

• Tojofani

Ajatteles kuinka moni erkki ajaa Tojolla, tuolla kulkuneuvolla ilman ajo-ominaisuuksia. Vaarallinnenkin on kobeteräksen ja tappavien turvatyynyjensä vuoksi. Osa vieläpä syttyy palamaan itsekseen.
        Terro elääkin vaarallisesti ja lyhyesti.

• J.L

Kun ei muuta keksitä niin tojokortti esiin. Kyl on yksinkertainen immeinen tuo skoodamies . Ehkä mt potilas..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      115
      3153
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2046
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1895
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      401
      1763
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1661
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1477
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      120
      1311
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1201
    9. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1196
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20