Moni etsii täällä kaveria kirjeen vaihtoon. Suostuisitko kirjoittamaa mielikuvitus olennolle?
*Vaikkapa Aku Ankalle. Jutella sen rahahuolista tai riidoista Hannu Hanhen kanssa. Entä suhde Iines Ankkaan.
*Entäpä kirjoittelu Stars Wars Imperial-luokan tähtihävittäjän komentajan kanssa, vastuusta, pitkistä matkoista.
*Tai joku historiallinen hahmo.
Kenen kanssa haluaisit kirjoitella?
Mielikuvitus kirjekaveri?
5
74
Vastaukset
- Fennicasta
Aina ei varmaan muisteta lääkkeiden sivuvaikutuksia, vaikka varoituksen niistä löytyvät Pharmaca Fennicasta.
- Terapiamuoto
Kyllä minä olen kokeillut juttukaveriksi kuollutta äitiäni ja muita mielikuvitusihmisiä. On ollut mukavaa yrittää jutella kaikesta elämässä ja minulla on positiivisia kokemuksia mielikuvituksen käyttämisestä tähän terapiamuotoon.
- lapsenmieli
Minä juttelisin joulupukin kanssa jos saisin toivoa ihan mitä vain ja se toive toteutuisi.
- yksimonist
MInä juttelen itekseni niin siinä ei tartte palijo mielikuvitusta. Eikä vielä kertaakkaan ole tullut riitaa tai muuta erimielisyyttä.
- puhumattaparas
Minä en juttele kenellekään en halua jakaa ääntäni vaikka vaalit ovatkin ajankohtaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764