Meillä siis oheishuoltajuus niinkin läheiseen kuin mieheni sisaren lapseen. Mieheni siskon lapsi siis asunut meillä viime kesästä. Meillä on oheishuoltajuus.
Äiti asuu samalla paikkakunnalla ja pääosin oikeastaan lapsen kuljettaminen äitinsä luo on ollut meidän harteilla.Kerrran on äiti itse kuskannut lasta. Hänellä ei siis omaa autoa.
Onko niin että oheisvanhemmat ovat velvollisia hoitamaan lapsen tapaamiset oikeiden vanhempiensa kanssa? Eli että kuskaaminen on meidän velvoite?
Yritin vähän ottaa lasun kanssa tämän puheeksi viimeksi kun tavattiin mutta eivät he tarttuneet siihen aiheeseen ollenkaan eikä tästä ole oikein mitään puhetta ollut eikä suunnitelmaa asiasta.
Kuka kuskaa sijoitettua lasta vanhemman/vanhempiensa luo? Kenen hoidettava vierailut vanhemman luo?
Buubelis
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774