Se niin ihteesä ottaa ettei kestä kaikkea kirjoittelua.
Vammanen Valvoja
9
<50
Vastaukset
- tuntenmus
Valvoja taitaa oikeasti tuntea olevan neuvonnan tarpeessa kun poisti viestin,
- onon
Valvoja loukkaantui,poisti viestin.Onhan se valvojallakin oikeus loukkaantua.
No on useammat kommentit syytäkin poistaa. Jos jotain kysyy, kysyin yhden kerran, minkä väristä vaappua kannattaa pajakkakoskessa käyttää, vaikka tiedän että se on kalastajan salaisuus.. Niin yksi ainut asiallinen vastaus kymmenien joukossa.
- hömppää
Täällä ei kannata kysellä mitään oikeita asioita.
Näihin huonoihin keskusteluihin syyllisiä ovat moderaattorit,järjestävät tällaisia epäasiallisia keskustelupalstoja.Tätä voi verrata härkätaisteluihin ja koiratappeluihin,onneksi ne on jo kielletty suurimmassa osassa maailmaa.
Nämäkin Kuhmo-24 keskustelut pitäisi lailla kieltää.
Mitä hyötyä moderaattoreille on näistä hömppä keskusteluista?- ruosteraiskaa
Se on tuo valvoja vähän niinku katsastusmies.
Vajaakuntoisten epätoivoisia kirjoitelmia ei hyväksytä,eikä sitä reikää paikkaa plastikbatting hyttysverkolla höystettynä,ei paikkaa.
- fitunvalvoja
Valvoja on kepulainen jaa komppaa Timoa.Siis Korhosia.
- Kepuonpaskapuolue
Näkkyy kyllä olevan kepulainen tuo valvoja.
- Mesentekijä
Teillä näyttääkin olevan tosissaan vammanen toi valvoja toisin kuin täällä Uudessakaupungissa.
- antikepu
Se on kyllä tosissaan kepulainen.Jos erehdyt Kuhmo24 sivuilla plehtomakea moittii niin heti se kommentin poistaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562198En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321694Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 861029
- 20969