Valtion pitää kustantaa Nykäsen hautajaiset!

tyrtyrtyrtyrtrt

Kyseessä ei olisi tällöin ns. presidentilliset hautajaiset, vaan siis pelkästään valtion kustantamat hautajaiset. Sellaiset sai myös mm. Esa Pakarinen.

Suostuisivatko palstan Nykäs-vihaajat edes tähän?

11

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ifhdb

Lopeta nyt kokoomuslainen höpinäsi. Omaiset päättävät Matin hautajaisista.

• 56456456456

Tuskinpa omaiset kieltäytyisivät kunniasta, jos valtio tarjoutuisi kustantamaan hautajaiset, senkin ÄÄLIÖ!

• githd
        56456456456 kirjoitti:

Tuskinpa omaiset kieltäytyisivät kunniasta, jos valtio tarjoutuisi kustantamaan hautajaiset, senkin ÄÄLIÖ!

Tuskin ne tässä asiassa rahaa ajattelevat PÖKIÖ!

• rtertertrter
        githd kirjoitti:

Tuskin ne tässä asiassa rahaa ajattelevat PÖKIÖ!

Sinähän se tässä olet, joka sitä rahaa ajattelee, senkin IDIOOTTI! Kaikki muuthan täällä ymmärtävät, että kysymys on kunniasta, senkin TALIAIVO!

• vrud
        rtertertrter kirjoitti:

Sinähän se tässä olet, joka sitä rahaa ajattelee, senkin IDIOOTTI! Kaikki muuthan täällä ymmärtävät, että kysymys on kunniasta, senkin TALIAIVO!

Itse otit rahan esille KUPPA-AIVO!

• rtyrtyrtyryrrt
        vrud kirjoitti:

Itse otit rahan esille KUPPA-AIVO!

Kukaan muu kuin sinä ei ole täällä maininnut mitään rahasta, senkin VITTUPÄÄ. Valtion kustantamat hautajaiset on huomionosoitus itsessään, jolla valtio osoittaa kunnioitusta kansallissankaria kohtaan. PERSEAIVO!

Häpäiset tyhmyydelläsi täällä Matti Nykäsen muistoa!

• fjduw
        rtyrtyrtyryrrt kirjoitti:

Kukaan muu kuin sinä ei ole täällä maininnut mitään rahasta, senkin VITTUPÄÄ. Valtion kustantamat hautajaiset on huomionosoitus itsessään, jolla valtio osoittaa kunnioitusta kansallissankaria kohtaan. PERSEAIVO!

Häpäiset tyhmyydelläsi täällä Matti Nykäsen muistoa!

Itse otit rahan esille asiassa puhuessasi "kustantamisessa". Omaiset päättävät asiasta joten turha leuhottaa asiasta.

• Silminäkijä

Valtiolliset hautajaiset on hyvin kankea tapahtuma.Sinne olisi sitten kutsuttava kirkon täydeltä erilaisia ministereitä ja hiihtojohtajia.Jos he lystin kustantaa,myös edellyttävät toki saavansa määrätä tilaisuuden luonteen.Omaiset täysin sivuroolissa ja luulenpa Matin hirveästi isoista herroista piitanneen.Maisteri Matti Pulli vaimoineen olisi tullut kysymykseen kenties,mutta hänkin on jo edesmennyt.

• wewerwerwe

Senpä vuoksi juuri ketjun aloituksessa ehdotettiinkin pelkästään valtion kustantamia hautajaisia, eikä mitään suureellisia "presidenttihautajaisia".

• lampaansyöjät

Valtio EI SAA kustantaa Nykäsen hautajaisia yksinkertaisesti siksi koska hänellä oli voimassaoleva merkintä rikosrekisterissä toisin sanoen hän kuului kriminalisoitujen kastiin

"Roistot ja rikolliset poistukoot ruokakunnasta vähin äänin"
      Hans Janowitz

Ei edes MV-lehti ole ottanut kantaa tähän uutiseen

• Ei jumalauta tuollaisen puliukon hautajaisia tarvitse verovaroista kustantaa! Matti itsekin toivoi että tuhka heitetään tuuleen, joten kasa puita mäkimontun juurelle ja ukon kirstu päälle ja se on siinä.
      Tarjoiluna makkaraa ja kaljaa niin kauan kuin niitä riittää. Omat eväät sallittu. 🔥

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1506
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1268
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      1003
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      863
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      853
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32