Opetuspoljin skeida superb 2016

Juupeliss

Mites tuoho superbii sais viritettyä opetuspolkimen? Isä sanoi että jarrun telineessä ei ole reikää mihin sais viritettyä apupolkimen vaijerin. Kertokaa toki kaikki vinkit mitä keksitte!
Auto ei siis varsinaisesti opetuskäytössä mutta lähretään reissulle lappiin nii ois kiva itse päästä ajamaan.

18

2029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mosseja

Skodaa ei käytetä autokouluissa, juuri sen takia!

• juristipuristi

"Auto ei siis varsinaisesti opetuskäytössä mutta lähretään reissulle lappiin nii ois kiva itse päästä ajamaan."

Joo. Ennenkuin alat jarrupolkimia asentelemaan, huolehdi, että opetusluvat on kunnossa. Muuten saattaa tulla isukille rapsut, ja oman ajokorttisi saanti siirtyy vuodella eteenpäin.

• Juupeliss

Juu siis isällä on opetusluvat kunnossa kun toisella autolla ollaan jo monta tuntia ajeltu.

• Faktaa
        Juupeliss kirjoitti:

Juu siis isällä on opetusluvat kunnossa kun toisella autolla ollaan jo monta tuntia ajeltu.

Ei poljinta niin vain vaihdeta toiseen autoon. Se pitää myös muutoskatsastaa ennen käyttöä. Rekisteriotteeseen tulee merkintä polkimesta. Muuten se on laiton viritelmä.

• JKKK
        Faktaa kirjoitti:

Ei poljinta niin vain vaihdeta toiseen autoon. Se pitää myös muutoskatsastaa ennen käyttöä. Rekisteriotteeseen tulee merkintä polkimesta. Muuten se on laiton viritelmä.

Tiedoksi, ettei ole muutoskatsastusta ja merkintää rekisteriotteeseen 1.7.2018 jälkeen.

• ugu

Skoodalla oppii kaikki autoilun huonot puolet heti. Kyllä isäsi on viisas.
      Suberpeen jälkeen kaikki autot tuntuvat jo laadukkailta, tietenkin lukuunottamatta kaikenlaisia vaggineita, ne ovat todellisia murheenkryynejä kaikki tyynni.

• Juupeliss

Juuh, itekki kuullu vaakkeista kokemusta ja ite oon aikalailla bemari kannalla vaikkei nekään mitään parhaita olekkaan :D e30 aika vahva osto vaihtoehto

• Kuha.kysyn
        Juupeliss kirjoitti:

Juuh, itekki kuullu vaakkeista kokemusta ja ite oon aikalailla bemari kannalla vaikkei nekään mitään parhaita olekkaan :D e30 aika vahva osto vaihtoehto

Juupeliss sai apua vagarenalta vai joko Bimmeri on hankittu? :)

• Juupeliss
        Kuha.kysyn kirjoitti:

Juupeliss sai apua vagarenalta vai joko Bimmeri on hankittu? :)

Tällä viikola tsekkaamaan yks e46 ja pitää koittaa tuo poljin asennella jotenki 👍🏼

• Sirppivasara

Eikö kannattaisi asentaa mieluummin heittoistuin?

• Toyota_Hybrid1

polkimet voi ottaa matti kolmipyörästä ja asentaa suoraan skodan reuhkaan. polkuautoinahan skodat tunnetaan, varaa lapin reissulle runsaasti moottoriöljyä ja lämpöhaalarit..

• Tohjorotiskot

Tämä tohotinhybrid on joku luuseri, jolla on elämäntehtävänä kehua täällä turkkilaista tulipalopommia ja yrittää keksiä skodasta kaikkea, mitä ikinä pääkopassa välähtää. Elämäntehtävä se on siinäkin, ja vielä useilla eri nimimerkeillä. Taitaa pelottaa, että skoda nousee vielä suomen myydyimmäksi autoksi ohi turkinkotteron. Tammikuussa oli jo tosi lähellä. Huomaa täällä, miltä merkiltä skoda on ostajia vienyt niin paljon, niin paljon!

• Eitähänpihaan

Jos Toyotalla inssin ajaa niin pitäisi kortissa olla merkintä tästä. Eli ei lupaa millään muulla ajaa kun ovat liian tehokkaita. No puolensa kyllä siinäkin, oppii ainakin kaistalla autoa pitämään.
        Voisikohan laki millään määrätä pitämään kaikissa Tojoissa hitaan ajoneuvon merkkiä persuuksissa?

• NäinseonEttä

Pitäisi mieluummin asentaa opettajan paikalle poisoppimispoljin. Katunäkymät länsimaistuisivat että heilahtaa ja Suomibrändi lähtisi nousuun

• BackToTheUSSR

Samalla polkimenpainalluksella voisi lingota reuhkan rajan yli kuin Mainilan laukauksissa ikään.

• Taitaa mennä halut suorittaa ajokorttia jos skoodalla joudut yrittää lappiin asti päästä.

• Skootasa

Veivi ja polkimet onkin ihan pakollinen vakiovarustus.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      101
      2900
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1834
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      386
      1692
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1621
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe