Kuuntelen määrätynlaista musiikkia. Siksi tämä Teuvo Oinaan biisi on täysin tuntematon.
Miksi sen nyt kuuntelin, johtunee suoraansanoen uteliaisuudesta.
Sanat ovat Matti Nykäsen velipuolen.
Suvussa oli kuin olikin musiikki veressä.
Kauniit sanat.
Tähdenlennon taika
28
67
Vastaukset
No missä se biisi on?
"minttupuu"
Et viittis.
Meillä on jo kaksi loistavaa musa-aloitusta.
Pasha ei sovi niiden sekaan.
Onhan se nähty monta kertaa.
Toisaalta...
Minulla on laatu ja renkku.
Niissä tuppaa toisinaan poikkeamaan typeriä känniläisiä.
En usko, mutta toivoisin heidän siirtyvän tommoseen typerään pashaan.
H.- kuuntelenyt
minttupuu kirjoitti:
Täsähän olis ollut hyvä alku, mutta linkki puuttuu.
Siinä sulle
https://youtu.be/fIckEeI5bo8 hunksz kirjoitti:
"minttupuu"
Et viittis.
Meillä on jo kaksi loistavaa musa-aloitusta.
Pasha ei sovi niiden sekaan.
Onhan se nähty monta kertaa.
Toisaalta...
Minulla on laatu ja renkku.
Niissä tuppaa toisinaan poikkeamaan typeriä känniläisiä.
En usko, mutta toivoisin heidän siirtyvän tommoseen typerään pashaan.
H.Voisit itse pysytellä niissä laatuketjuissasi ja antaa toisten tehdä omiaan.
Miksi pitää pomotella ja räksyttää, kaikille vapaalla palstalla.Anceli kirjoitti:
Voisit itse pysytellä niissä laatuketjuissasi ja antaa toisten tehdä omiaan.
Miksi pitää pomotella ja räksyttää, kaikille vapaalla palstalla.Anceli, etkö sä vielä oo oppinut että tolle rähjääminen on hanhen selkään veden kaatamista :D
minttupuu kirjoitti:
Anceli, etkö sä vielä oo oppinut että tolle rähjääminen on hanhen selkään veden kaatamista :D
Tiedetään, mutta ainahan sitä voi kokeilla ;) ja oli sopivasti joutoaikaa maistraattiin ja pankkiin soittamisen välissä.
2lesken kirjoitti:
minttu
En osaa laittaa sitä netistä.Hunksz opettaa. Se on nörtti ja musaguru.
- Bengalitikku
Eräänlaista tähdenlentoa tämäkin, kun singahtelee välillä sohvaan ja lukaisee ja kirjailee jotakin.
Nyt on kyse imuroinnin aloittamisesta. Vetkuttelua.
Ei se vastenmielistä ole, koska työ tekijäänsä sitten kiittää.
Mutku, mutku.
Tuli katsottua naisten ampumahiihtoa: eipä lykästänyt meidän tähteämme.
Pikkasen kiukutti, kun muita suomalaisnaisampujahiihtäjiä ei seurattu tai kommentoitu lainkaan.
No kilpailijoiden siivellähän selostajatkin ym. retkue reissuihin pääsevät.
Miesselostajasta en ihan tykännyt. Hihhuloi. Höpötti välillä omiaan ja asenteellinenkin oli.
Tuollaisen ihmeellisen höpöttäjän voisi työtää suksilla ladulle hopihopi.
Mietin sitäkin, että miksei urheiljoitamme lähetetä Kanadaan treenaamaan, jos on noin upeat puitteet. - Hallaahon.äänestäjä44
Mielenkiintoinen perhetieto
ei muistella pahalla masaa ja jorea
"Jore kuoli rankan elämän uuvuttamana. Kuppi maistui ja laulu raikoi. Istui useita tuomiota, ruotsissakin.
Alibissa 9/91 on neljän sivun juttu kuvineen Jorma Nykäsestä. Tuolloin 38-vuotias "Jore" istui Sukevalla. Yhdessä kuvassa Jore istuu Jukka Raitasen kotona.
Ensimmäisen kerran Jore esiintyi julkisesti 1970 lusiessaan Keravalla ja yleisönä Nummenkylän naisvangit. Vuonna 1990 Jore teki tuon kappaleen Tähdenlennon taika.
Tuolloin - 1991, Jore asui kait Nurmeksessa, jossa hänellä oli sydämensä valittu. Kesällä -91 Jore esiintyi Rockers yhtyeen kanssa Hämeenlinnan vankilassa" """Sanat ovat Matti Nykäsen velipuolen.
Suvussa oli kuin olikin musiikki veressä."""
Ja mitenköhän pelkkä laulujen sanoitus viittaa musikaalisuuteen?- kerrotaan.yllä
Onhan hän esiintynyt yhtyeen kanssa Hämeenlinnan vankilassa.
- Bengalitikku
Rytmi. Poljento.
Oleellista musiikissa ja mielellään teksi saa taipua rytmiin.
Mietis Kalevalaa. Bengalitikku kirjoitti:
Rytmi. Poljento.
Oleellista musiikissa ja mielellään teksi saa taipua rytmiin.
Mietis Kalevalaa.Kaikki runoilijat siis musikaalisia?
No ilmankos minä en saa minkäänlaista runoa aikaseksi.- Bengalitikku
Tellukka kirjoitti:
Kaikki runoilijat siis musikaalisia?
No ilmankos minä en saa minkäänlaista runoa aikaseksi.Rytmidiktaatti
Yritäpäs naputtaa boleron tahti.
Jos se sujuu, on sulla pieni mahdollisuus ja jos kirjoitat sanat, mitä tukee rytmi ja toisinpäin...vielä parempi mahdollisuus.
Joten älä vielä piilota kynttilääsi vakan alle....
Vielä lohdun sana:
Onhan sulla hyvä uramahdollisuus tanka-runoissa.
Niihin voi olla aika hankalaa liittää musakia. 2lesken kirjoitti:
Kertokaa hyvät ihmiset mitenkä linkitän Samsung-älypuhelimesta tuon otsikon biisin.
Älä tee sitä.
Esitä toive renkutuksissa.
Saatat saada kivan riiminkin.
H.- seonvalmis
2lesken kirjoitti:
Kertokaa hyvät ihmiset mitenkä linkitän Samsung-älypuhelimesta tuon otsikon biisin.
Ota kipale esiin, laita soimaan, klikkaa kuvaa, ylhäälle tulee nuoli klikkaa sitä, alemmas tulee teksti "kopioi linkki", klikkaa siitä, tule palstalle, paina sormella, esiin tulee teksti " liitä", paina sitä ja linkki on näkösällä.
- henrjii
2lesken kirjoitti:
olisiko sielä ylhäällä viivoja tai pisteitä ja sietä jaa
tai kopioi ja jaa, en omista sam sungia - henrjii
henrjii kirjoitti:
tai kopioi ja jaa, en omista sam sungiatai alhaalla
henrjii kirjoitti:
tai kopioi ja jaa, en omista sam sungiahttps://youtu.be/3axIiBnA1PU
Tulikohan oikein- henrjii
joo oinas lauloi, Onnitelin Raineria silloin kun oinas voitti tangokunikuuden, kun olin kylällä
silloin, Friiman ilmoitti ettei voittanut, vaan Teuvo Tellukka kirjoitti:
No ihan jetsulleen ...
Tell
Tässä näkee, ettei ihminen ole koskaan liian vanha oppiakseen uutta.2lesken kirjoitti:
Tell
Tässä näkee, ettei ihminen ole koskaan liian vanha oppiakseen uutta.Sitä vain ei välitä opetella kaikkea ennenkuin tulee tarvis.
- kylmätotuus
Yle esitti ohjelman, jossa Matti Nykänen muisteli urheilu-uraansa.
Matti oli voittanut nuorten MM-kisat vuonna 1981.
Sitten hän osallistui Salpausselän-kisoihin sijoittuen toiseksi.
Matti kertoi, että kisojen jälkeen Iltalehti "noteerasi" hänet tähdenlennoksi ja lisäsi vielä, että lehtihän kirjoittaa aina totta.
Iltalehden arvaus meni täysin hatelikkoon. Kun arvellaan jonkun olevan tähdenlento, niin minä ainakin ymmärrän, että hänen suosionsa kestää vain tuokion.
Matti oli huipulla vuosia, joten häntä voidaan hyvinkin nimittää " kiinto- tai kestotähdeksi". Tähdenlento hän ei ollut, mitattiinpa hänen ansioitaan urheilijana millä mittareilla tahansa. - staka
Niin turha ja tyhjänpäiväinen renkutus kuin olla voi. Tätä kautta kait Nykäsen velikin (?) sai ns. sivukuuluisuutta. Niinku kylkiäisinä, lämmitelkööt sillä vähän aikaa ennen uusia kolttosia.
On Teuvo Oinaalla parempiakin levytyksiä. Onneksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826