Eiköhän päätetä kaikki yhdessä että tästä lähtien ei enään oteta pikavippeja tai tai tililuottoja, eikös? Pikavippi on erittäin harvoin (ei koskaan) tie onneen
Elä päästä ulosottomiestä tilillesi
3
96
Vastaukset
- Nyk_vipitön
Hyvä idea. Kannatan ja olen mukana.
- Drii
Koskaan en ole pikavippejä ottanut, lainoittanut olen kyllä. Niistä on saanut mukavaa n. 13% vuosituottoa sijoituksille luottotappioiden jälkeenkin. Juu, kyllä noita luottotappioitakin tulee jonkin verran, kun aika paljon on suomessa loisivia varkaita, jotka ottavat lainoja mutteivät aio maksaa niitä takaisin. Noo, perintäänhän ne menee ja korkoa kertyy. Vituttaisihan se minuakin elää luottotiedot menettäneenä perintäyhtiöt perseessä seuraavat 20 vuotta. Omapahan on ihmispaskojen valinta jättää lainansa maksamatta.
- Rannanjarv1
Sijotikko kaikki päivärahat? Meinaakko ostaa ison Tapio pullon voitoilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712