Uusi foorumi ufoista ja mystiikasta kiinnostuneille

UusiFoorumi

Sutin foorumi on suljettu, parablogin foorumi on aika kuollut ja BHT:lle ei viestittele kukaan. Nyt on avattu uusi foorumi ufoista ja niihin liittyvästä mystiikasta kiinnostuneille. Foorumi on vielä aika tuore, mutta keskustelua on jo ehtinyt syntyä lupaavasti. Suosittelen kokeilemaan ja rekisteröitymään: keskustelu on aika perustasoa ufopiireissä, joukossa on myös helmiä.

Juttua riittää myös kasvisruuasta ja new age aiheista. Laitan linkin erikseen, jottei poisteta.

17

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UusiFoorumi
    • eipä_yllätys

Foorumi on ajat sitten kuollut ja BHT:lle ei viestittele kukaan.
      Enkä yhtään ihmettele tuota, kun eräs piti sitä omaa jonninjoutavaa skeptistä monologiaa.

• ennenaikainen

BHT on hiljainen mutta ei kuollut. Näkyy siellä edelleen keskustelua olevan muutaman selvästi oikean asiantuntijan voimin. Ei sinne varmaan kukaan edes toivo tämän tapaista trollausta, vaan laatu korvaa määrän.

• kuga-han-taas

Ketähän oiken tarkoitat? :)
        Ettet vaan itse puolustelet ja kehuskelet tekemisiäsi. :)

• koulupudokkaat

Kun kopioi muiden tekstejä, niin oma osaamattomuus ei tule niin helpolla ilmi?

• pilkutaako

"Pilkkua viilaavat henkilöt saattavat tuomita kirjoittajan älykkyyden pelkän tekstin perusteella,"

Tuohan sopii sinuun aika täydellisen oivallisesti.

• koulupudokkaat
        pilkutaako kirjoitti:

"Pilkkua viilaavat henkilöt saattavat tuomita kirjoittajan älykkyyden pelkän tekstin perusteella,"

Tuohan sopii sinuun aika täydellisen oivallisesti.

Tekstiesi sisältö kertoo älykkyydestäsi tai oikeammin sen puutteesta vielä paljon enemmän kuin kirjoitusvirheesi. Jäikö peruskoulu kesken?

• kuvitteletko
        koulupudokkaat kirjoitti:

Tekstiesi sisältö kertoo älykkyydestäsi tai oikeammin sen puutteesta vielä paljon enemmän kuin kirjoitusvirheesi. Jäikö peruskoulu kesken?

Kuvitteletko mahdollisesti olevasi kovinkin fiksu ja älykäs,
        kun tuollaista tekstiä täällä jatkuvasti suollat?

• Adoj
        kuvitteletko kirjoitti:

Kuvitteletko mahdollisesti olevasi kovinkin fiksu ja älykäs,
        kun tuollaista tekstiä täällä jatkuvasti suollat?

Oletko sukua Yodalle?

• Joo siellä kirjoittelen minä, psq ja pakkasukko ainakin. Zetoria en ole nähnyt vähään aikaan mutta siinä neljäs aktiivi. Hyvin hiljaista siis, mutta toisaalta keskustelu pysyy asiallisena.

• eivoimittää

Näköjään ne surullisenkuuluisat koululomat taas alkaneet.

• 1776

Juu... ja minäkin olen Varaktori sinun mielestäsi.

• 1776 kirjoitti:

Juu... ja minäkin olen Varaktori sinun mielestäsi.

Jaa onko täällä taas se mystinen "Varaktori" mellastanut kun itse olen ollut muualla? ;-)

Toivotan onnea uudelle foorumille. Pahaa vain pelkään että keskustelu on siirtynyt toisen tyyppisille sosiaalisen median alustoille.

• äikän-ope

Oikolue tekstisi vaikka jollain tekstinkäsittelyohjelmalla, kun et muuten pysty selkeitä lauseita muodostamaan.

• ghnhgmg

Näyttää enemmän joltain Tähtien sota -fantasialeirin leikekirjalta.

• valonpuolelta

Esoterian asiantuntijoille Tähtien Sota on totta ja tapahtunut 4.5 miljoonaa maan vuotta sitten. Parhaillaan Suomessa on inkarnoituneena joitakin persoonia tuolta ajalta.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      56
      2198
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1694
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1496
    4. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1484
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1474
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1337
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1044
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      86
      1029
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe