Laittakaa näin työhakemuksiin, jossa haette osa-aikatyötä
Hei haen osa-aikatyötä 2-8h/vk
Suomen orjatyömarkkinoiden tuhoamiseksi
ehdotan seuraavaa työsopimusta. 2h ilmaista työtä teille viikossa.
Ensin voin antaa näyttöä teille päivän ajan ilman sopimusta,
jos kaikki näyttää ok, niin laadimme työsopimuksen (ts. työkokeilusopimus)
ja siitä menevät myös laput työnestotoimistolle, jotta saan palkan.
Siinä on merkittynä tunnit 7h arkisin. Sopimus voi olla 1-6 kk.
Tämän lisäksi teemme erillisen sopimuksen
kahden kesken, joka kumoaa edellisen sopimuksen työtunnit.
Tässä sopimuksessa työtunnit on siis 2h viikossa. Näin saan normaalin palkan valtiolta, te saatte ilmaista työtä ja motivoituneen työntekijän.
Toinen vaihtoehto on palkata työntekijä max 8.72e/h ja max 8h/vk.
Nettona tuo on noin 7.31e/h. Saan tällä hetkellä työmarkkinatukea ja asumistukea. Tunnit ei saa ylittyä, tai muuten 300e rajasta ei ole hyötyä rahallisesti.
9e/pv tuhoamisohjelma
Orjatyöt_ohi
2
61
Vastaukset
Ei se 9 euroa riittänyt minulle 280km edestakaisen työmatkan kustannuksiin.
Muutin pois Suomessa ja sitten rupesi menemään paremmin.- 24eTunnissa
Jaa. Ei se ole sit hyvä juttu. Tuon aloittajan ehdottamaksi tuntipalkaksi tulee 24e/h netto, jos 2h viikossa työharjoittelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141414Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81161
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919