Kävin 3-vuoden tauon jälkeen Ruusulinnassa. Kyllä oli lattea ja iloton tunnelma. Samat naamat kuin vuosia sitten hakivat samoja naamoja. Ei hymyilty, saatikka juteltu partnerille. Oli kai puheenaiheet jo aikoja sitten loppuneet. Useita naisia saapui paikalle klo 21 jälkeen ja lähtivät pois naistentunnin alkaessa klo 23, jonnekin muualle ??
Ystäväni mukaan salsaillassa perjantaina 8.2 oli ollut iloinen ja hurmaava meno, monien uusien tanssijain tullessa Ruusulinnaan.
Järjestäisivät nyt pikaisesti ja useimmin latino-iltoja , ettei lavakulttuuri lopu kokonaan.
Lavatanssien syöksykierre kiihtyy!
6
54
Vastaukset
Verotus tuhoaa ja on jo tuhonnut ravintolakulttuurin ja tanssit siinä sivussa.
Veroa kaikesta ja kaikilta on Suomen tuho. Ei ilmasto tai sota.- hauskaaoli
Minäkin kävin Ruusulinnassa tanssimassa, nauramassa ja hymyilemässä.
Oli niin hyvät tanssit että hoh hoiijaa. Kiitos kivoille miehille joista osa oli ennestään tuttuja ja osa ihan tintemattomia.
Ei oltu aloittajan kanssa ilmeisti samana iltana ..... - erkksiesmrk
nakkikierre
- hyweyj
Latinoillat ne vasta sisäpiirijuttuja ovatkin. Herättävät tavan tanssikansassa lähinnä kummastusta.
- tämäontotuus
Latinotanssit ne vasta nopeuttaisikin lavojen alas ajon. Ne on loppujen lopuksi pieniä piirejä jotka tanssivat jotain salsaa ja muita lattareita koko illan. Iäkkäät ihmiset edellä tässä mennään vielä muutama vuosi, ennen kuin tanssit loppuvat kokonaan. Iltapäivätanssien suosio näyttää nykyään vaan kasvavan.
- hyväesimerkki
Lattari -illat voisivat olla selvästi merkattuja niin juuri ne harrastajat löytävät paikalle jotka niitä tanssivat. Muut voisivat taas käydä ns. normi iltoina. Näinhän Ruusulinna juuri mainostikin sitä perjantai iltaa ja viikonlopun toinen ilta oli sitten kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969