Kuten kaikki hyvin tietävät niin Toyota on keksinyt kaikki merkittävät autoissa olevat laitteet ja tekniikat ja muut ovat kopioineet niitä jälkijunassa ja niin käy tälläkin kertaa.
Toyotan tekninen etumatka kasvaa
19
<50
Vastaukset
- HänOnLahkakas
Hihii, nyt laitoit vielä paremman leuan kuin edellinen.
- haldexromutvw
tulleeko uuteen corollaan nelivetoa?
- Toyota-mies
Tottakait tulee neliveto ja turbo.
- mitä.tällaisella.tekee
Toyotan neliveto on todella "toimiva".
https://www.youtube.com/watch?v=so8JLIYc1yU&t=6s- hahhaaa
Ei hitto voi olla todellista. Roska mikä roska.
- Pentille
hahhaaa kirjoitti:
Ei hitto voi olla todellista. Roska mikä roska.
Onko sinusta hauskaa kommentoida itsellesi, Pentti. Meistä monesta sellainen on pelkästään noloa.
- upsista
Ja tässä Toyota näyttää miksi Tojo on joka jonon keulilla. Jos vauhtia on yli 60kmh niin auto voi kaatua mutkissa.
https://www.youtube.com/watch?v=xoHbn8-ROiQ - TheKöIe
Huuveritrpo on paras!
Vanha huuveri peräpää edellä puhisee kaasarin kurkkuun niin johan lähtee.
Jos on roskia vähän mukana teho nousee. Johan lähtee
Tojotin on paras ja sämpylä erikoisesti - Toyotaliittyykopiotsijoi
Paitsi että OIKEASTI Toyota on tähän mennessä kopioinut kaikki muilta merkeiltä, kuten esimerkiksi turvavyöt, abs-jarrut, valonpesimet, ohjaustehostimen, jne. Lista on loputon. Tämä on totta.
Oikeastaan ei mitään. Valitettavasti ruotsalaiset ja saksalaiset ovat tehneet kaikki nykyautoissa olevat todelliset keksinnöt. Lisäksi muutama hyvä on tullut myös ameriikoista. Se, että Tojota omistaa eniten autoihin liittyviä patentteja on kyllä totta. Onko niilä mitään arvoa? Vastaan itse ei ole, koska patentit koskevat asioita joita autoissa ei ole, eikä niile oikeasti ole edes tarvetta. Kolmipiste turvavyöt- Volvo, Lukkiutumattomat jarrut-Bosh. Mikä Tojotan keksimä tekniikka on parempi kuin nämä kaksi? Saa vastata mikä keksintö on merkittävämpi?
- Pikkumulkku-Pentti
Kerrankin Pentin rekisteröityneellä sivupersoonalla on sattuva nimi. Puuttuu vain etuliite "Pikku".
- pelkkä-kopsaaja
Pikkumulkku-Pentti kirjoitti:
Kerrankin Pentin rekisteröityneellä sivupersoonalla on sattuva nimi. Puuttuu vain etuliite "Pikku".
Iso tai pieni. Tojo ei ole koskaan tuonut markkinoille mitäänn ensimmäisenä. Sanopa yksikin keksintö tojossa niin voin helposti kertoa toisen auton jossa ko ominaisuus oli ennen tojoa.
Pikkumulkku-Pentti kirjoitti:
Ei nimi miestä pahenna, mutta ei löydy sinultakaan vastausta? Ei löydy kun ei niitä todellisuudessa ole.
- tojota.on.itäkippo
Tojota ei oo keksinyt itse yhtään mitään, ainakaan tarpeellista autossa käytettävää, vaan kaiken se kopioi kuten muutki japsit.
- volvo.turbo
Paska mikä paska HAH!
- Tojoton
Tojon patentit koskevat sitä, miten auton voi valmistaa mahdollisimman halvalla ja nopeasti.
Vaimon jarpassa oli jotkut onnettomat muovikoukut pitämässä kuskin jalkatilan kuramattoa paikoillaan. Nyt on koukut irronneet ja kadonneet, ja kuramaton virkaa toimittava kumilerppa seilaa irrallaan. Pitää aina silloin tällöin vetää pois kytkinpolkimen alta, että saa koneen käynnistetyksi.
Muovikoukkuviritys on varmaan tojon patentoima "innovaatio".- 8677867567
Sinähän olen perehtynyt hyvin asiaan jos olet käynyt läpi KAIKKI tuhannet Tojoknsernin patentit.
- kopioinninEdelläkävijä
Toyota on ollut aina kuuluisa siitä, että se kopio kaikki muilta ja keksii miten asiat voi tehdä halvemmalla(lue huonommin) välttävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806