Aivan samoin, kuin lähihoitajat, tarvitsevat sijaisvanhemmat soveltuvuutta alalle. On järkyttävää ja traagista, jos tehtävään ryhtyy narsistinen tai muuten epäsopivat henkilö. Ko. henkilöllä voi olla taipumus eristää lapsia, viedä heitä piiloon ja esittää ulkopuolisille ja viranomaisille että "katsokaa, miten minä olenkaan hyvä ihminen"! Ja valitettavasti usein täydestä menee. lastensuojelujärjestöjen henkilöstöä, maakunnallisten sijaishuoltoyksikköjen henkilöstöä yms. ei voisi vähempää kiinnostaa, jos kerrot, että sijaisvanhempi on kaltoin kohtelija.
Nyt kun puhutaan lähihoitajien soveltuvuudesta, olisi korkea aika puhua myös sijaisvanhempien soveltuvuudesta. PRIDE on naurettava pikkukurssi, joka vuotaa kuin seula, kun soveltuvuutta arvioidaan. samat PRIDE - viranomaiset ovat metsästäneet maksullisiin koulutuksiinsa ketä tahansa markettien aukioilta.
Sijaisvanhemman tehtävään psykologiset testit
näinsekäy
1
83
Vastaukset
- vähänkalliimmattestit
TV-ssä kerrottiin, että rahalla saa hyvät testit. Halvemmaksi tulee kuitenkin satsata testeihin ja ennakkovalintaan, kun maksaa huonon laadun jättämiä jälkiä ja epäsopivien henkilöiden mielenailahduksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745